مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، با اشاره به دستگیری متخلف شکار یک رأس کل در منطقه شکار ممنوع خرمنه سرطارم گفت: شکارچیان غیرمجاز انتظار گذشت نداشته باشند با متخلفین مطابق قوانین و مقررات رفتار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت:با تلاش مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان طارم یکی از متخلفین شکار یک رأس کل پاژن دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.

باقری افزود: متخلفین در دربند گیلوان منطقه شکار ممنوع خرمنه سر طارم اقدام به شکار نموده که با تلاش مامورین یگان شهرستان یک از متخلفین دستگیر و دو نفر دیگر تحت پیگرد قانونی قرار دارند.

وی ادامه داد:از فرد دستگیر شده لاشه کل پاژن کشف و ضبط گردید.

مسئول روابط عمومی اداره کل یاد آور شد: در گشت و کنترل مامورین یگان شهرستان طارم یک متخلف دیگر در دربند گیلوان در حین شروع به شکار دستگیر و از وی یک قبضه سلاح غیر مجاز، یک فشنگ چارپاره و 4 فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط گردید.

باقری تصریح کرد : علی رغم تذکرات قبلی در این زمینه برخی افراد باز مرتکب اشتباه شده و اقدام به شکار غیر مجاز حیوانات می نمایند و در دام قانون گرفتار می شوند که پس از دستگیری انتظار چشم پوششی از تخلف از سوی اداره کل را دارند

وی خاطر نشان کرد : در صورتی محیط بانان زحمت کش این اداره کل بصورت شبانه روزی مشغول پایش مناطق تحت مدیریت بوده و در این راه از هیچ تخلفی چشم پوششی ننموده و با متخلفین مطابق قوانین و مقررات رفتار خواهد شد چرا که تذکرات و توصیه های لازم در این زمینه داده شده است./ش/ن

برچسب ها: شکارچیان ، شکار ، غیر مجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.