دبیر انجمن سپک تاکرا گفت: حضور در مسابقات جهانی برای ما بسیار حائز اهمیت است و در تلاشیم که با کسب نتایج آبرومند در این رقابتها از جایگاه سپک تاکرای ایران در دنیا دفاع کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،"علی فولادی راد"اظهار کرد: ما با دعوت از 20 بازیکن در اردوی ابتدایی در شهرستان گنبد که حکم بازیهای انتخابی را داشت نفرات آماده و زبده را استخراج کردیم و هم اکنون ملی پوشان تحت هدایت یک کادر فنی قوی و هوشیار متشکل از "سومکیت" سرمربی موفق تایلندی و "محمد مرادی" دستیار ایرانی خود را برای رقابتهای جهانی تایلند مهیا می کنند.
 
وی اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات به صورت دو نوبت صبح و بعدازظهر و مجموعا 6 ساعت در روز و با انجام کارهای تاکتیکی و مرور تکنیکها برگزار می شود و نفرات حاضر در اردو با انگیزه ای مثال زدنی تمرینات طاقت فرسا و سخت را دنبال می کنند تا به مصاف قدرتهای درجه یک دنیا بروند.

وی تاکید کرد: در نظر داریم یک اردوی آماده سازی هم قبل از حضور در رقابتهای جهانی در تایلند برگزار کنیم که انجام دو بازی تدارکاتی با تیمهای این کشور در دستور کار است که اگر این برنامه مهیا شود شرایط تیم به مراتب بهتر خواهد شد.
 
"فولادی راد" حضور سرمربی تایلندی را در تیم ملی بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: مسلما ما با مطالعه و شناخت قبلی این مربی کارنامه دار و با وجهه را به ایران آوردیم و قطعا تیم ملی با دانش و تجربیات "سومکیت" گامهای مهمی را در سپک تاکرای جهان برخواهد داشت.
 
او اضافه کرد: "سومکیت" با دقت و ظرافت تمرینات تیم ملی را طراحی می کند و تمام تاکتیکهای روز دنیا را به حرکات بازیکنان تزریق می نماید، از طرفی او دائما فیلم بازیهای ایران در لیگ جهانی سال گذشته را مو به مو آنالیز می کند تا نقاط قوت و ضعف ملی پوشان را شناسایی کرده و راه مقابله با حریفان را مرور می نماید.
 
دبیر انجمن سپک تاکرا اظهار داشت: او مربی کارنامه داری است که اعتبار و حیثیت زیادی در سپک تاکرای دنیا دارد و معتقد است کسب موفقیت با تیم ایران برای او اهمیت ویژه ای خواهد داشت.
 
وی جایگاه سپک تاکرای ایران را در جهان روبه رشد و توسعه خواند و اذعان داشت: سپک تاکرای ایران سال گذشته با حضور در سه دوره لیگ جهانی و کسب عنوان هفتمی در بین 13 تیم برتر دنیا نشان داد که پتانسیل و ظرفیت کسب موفقیت را دارد و ما از این آوردگاه مهم و مصاف با تیمهای قدرتمندی مثل تایلند، مالزی و هند تجربیات گرانبهایی بدست آوردیم.

فولادی گفت: حمایتهای فدراسیون انجنمهای ورزشی با وجود کمبودها و کاستی ها قابل تقدیر است ولی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تقاضا داریم که از این رشته پرمدال آور و افتخار آفرین حمایت کنند چراکه توجه به این ورزش که در بازیهای آسیایی صاحب 24 مدال است می تواند راه را برای موفقیت و رشد روز افزون سپک تاکرای ایران باز کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار