رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات ازسامانه پاسخگویی سپاس در وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات بازدیدکرد.

به گزارش جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران،داود سبوحی در بازدید از سامانه پاسخگویی سپاس (195)،گفت: پاسخگویی و ارتباط دوسویه با مخاطبان یکی از عناوین مهم در تکریم ارباب رجوع و منشور حقوق شهروندی است که لازم است در این وزارتخانه با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی، فعال و اجرایی شود.

وی این سامانه را ازنقاط قوت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برشمردو افزود: لزوم تدوین فرایند یکسان و جلوگیری از موازی کاری در پاسخگویی به مراجعان ضروری است.

سبوحی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته گفت: در گذشته عدم وجود چنین مرکزی در وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات محسوس بود.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات ادامه داد: در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر، هماهنگی های لازم بین همه واحدهای فعال در پاسخگویی ضروری است.

وی بر پاسخگویی این سامانه ،در کوتاهترین زمان ممکن تاکیدکردوافزود: برای شناخت کاستی ها و بالا بردن کیفیت پاسخگویی ،فعالیت سامانه سپاس حائز اهمیت است؛ چرا که ما با شناخت مشکلات، می توانیم برنامه ریزی دقیق و منسجم تری داشته باشیم.

سبوحی پاسخگویی به شکایات را از وظایف اصلی مرکز بازرسی ونظارت مدیریتی عنوان کردوگفت:سامانه سپاس تقویت نظام ارباب رجوع را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار