استاندار اردبیل گفت: سوت قطار تا 30 ماه آینده در اردبیل نواخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش که در جمع خبرنگاران سخن می گفت افزود: این پروژه از پروژه های مهم و اولویت دار استان اردبیل است که اعتباری هم از فاینانس خارجی به این پروژه اختصاص خواهد یافت و با بهره برداری این پروژه تحول عظیمی در منطقه به وجود خواهد آمد.

وی همچنین از برنامه ریزی برای آبرسانی به منطقه ارشق و حل بحران کم آبی این منطقه خبر داد و افزود : با مدیریت مصرف بهینه و تغییر الگوی مصرف و ایجاد آبیاری نوین تا 20 سال آینده از نظر تامین آب در استان اردبیل مشکلی نخواهیم داشت.

استاندار اردبیل گفت: 4 پروژه عظیم شیر آلات قهرمان ، کارخانه تولید میل گرد ، کارخانه سیمان و پروژه گردشگری گیلارلو در شهرستان گرمی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

خدابخش افزود: ایجاد گمرک اصلاندوز رضی در دستور کار قرار گرفته است که در صورت موافقت کشور آذربایجان آماده شدن زیرساخت های لازم این گمرک ها به زودی ایجاد خواهد شد.

وی توسعه و ایجاد درآمد برای استان را نیازمند سرمایه گذاری در بخش صنعت عنوان کرد و افزود: برای پویایی صنعت استان اقدامات اساسی و نتیجه بخش انجام شده است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، نواختن ، سوت ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.