مدير عامل شركت ايران خودرو ديزل اعلام كرد: امسال توليد 5 محصول جديد را در دستور كار قرار داده‌ايم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي ايران خودرو ، "مهدي يونسيان"، مدير عامل شركت ايران خودرو ديزل اعلام كرد: در سال جاري توليد 5 محصول جديد را در دستور كار قرار داده‌ايم كه شامل ميني‌بوس آرين، كاميونت سبك ال 616، اتوبوس 18 متري، يك كشنده جديد و همچنين نوعي ون جديد است.     

وی تاکيد کرد: استفاده از توان داخلي در توليد محصولات و  توانمندي‌هاي داخلي شرکت‌ها بايد جزئي از هنر‌هاي مديران شرکت‌ها باشد.

يونسيان در ادامه با اشاره به عملكرد شركت ايران خودرو ديزل از ابتداي سال تاكنون و با بيان اينكه توليد اين شرکت در سه ماهه نخست امسال 250 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش يافته است، گفت: تنوع سبد محصولات را در دستور کار خود قرار داده‌ايم.

وي خاطرنشان کرد: ميني‌بوس جديد آرين در چند ماه آينده توليد و در طرح نوسازي خودروهاي فرسوده استفاده خواهد شد.

نمونه اتوبوس 18 متري درون شهري جديد نيز هم‌اكنون توليد و در مرحله تست قرار دارد که در صورت درخواست شهرداري ها و وزارت کشور، آمادگي توليد انبوه و عرضه آن را داريم.

مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل در ادامه از توليد و عرضه نسل جديد ارتقا يافته كاميون واگن‌هود در ماه‌هاي آينده و نيز مدل بنزيني وانت پيكاپ به بازار خبر داد و افزود: براي توليد يک کشنده جديد نيز مذاکرات نهايي صورت گرفته است و تا حدود سه ماه آينده توليد اين خودرو آغاز خواهد شد.

يک ون جديد نيز در شش ماهه دوم امسال توليد خواهد شد و عرضه کاميونت سبک ال616 در چند ماه آينده نيز در دستور کار قرار داده‌ايم.

يونسيان در ادامه با اشاره به اهميت نوسازي ناوگان فرسوده باري و مسافري در کشور تاكيد كرد: شرکت ايران خودرو ديزل در تلاش است در شرايطي که تردد ناوگان فرسوده به لحاظ مصرف بالاي سوخت هزينه زيادي را به اقتصاد کشور تحميل مي‌کند، در بخش‌هاي ناوگان مسافري و باري فرسوده، ظرفيت‌هاي خود را فعال كند و در طرح نوسازي ناوگان فرسوده شهري و بين‌شهري حضوري موثر داشته باشد.

وي ادامه داد: مطمئنا در اين زمينه حمايت هاي همه‌جانبه و ارائه تسهيلات مناسب به دارندگان خودروهاي فرسوده مي‌تواند صرفه اقتصادي مناسبي براي کشور به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۱:۵۴ ۱۸ تير ۱۳۹۳
آیا تمام این محصولات چینی هستند یا خودروهای بروز دنیا
آخرین اخبار