مدیر کل جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، از شروع به کار شبکه اتاق فکر تدبیر و توسعه فعالیت های اداره کل جهاد کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

رستم غیبی گفت: در شبکه اتاق فکر تدبیر و توسعه فعالیت های اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، کارگروه های تخصصی فعالیت می کنند که متشکل از اعضای هیئت علمی مراکز آموزشی و تحقیقاتی استان چهارمحال و بختیاری، کارشناسان خبره، تولید کنندگان برتر و تشکل های مربوط به زیر بخش کشاورزی است.

وی، هدف از اجرای شبکه اتاق فکر را تصمیم گیری جمعی، ارتقاء شاخص های بهره وری و تولید ایده و فکر برای توسعه بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری برشمرد.

غیبی افزود: در این اتاق فکر شش کار گروه تخصصی شامل: دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته، امور اراضی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آب، خاک، محیط زیست و امور زیربنایی، زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون، محیط زیست و صنایع وابسته، صنایع، تعاون و امور اقتصادی، توسعه مدیریت و منابع انسانی فعالیت می کنند. 

مدیر کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه این اداره کل، از اولین دستگاه های اجرا کننده این طرح می باشد، گفت: در شبکه اتاق فکر تدبیر و توسعه فعالیت های کشاورزی هر دو بخش خصوص و دولتی فعالیت می کنند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.