معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: به منظور خدمات رسانی بیشتر و بهینه به شهروندان، زمان فعالیت پایانه های این منطقه در ماه مبارک رمضان افزایش یافت.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس رضا زلفی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 با اعلام این خبر افزود: در همین راستا اتوبوسهای شرکت واحد تا ساعت 21 به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می کنند.

وی نوسازی ایستگاه های اتوبوس و رفع نواقص سرویسهای بهداشتی را از دیگر اقدامات اجرا شده در پایانه ها اعلام کرد و گفت: برای اطلاع رسانی و آموزش شهروندان در خصوص مسائل ترافیکی مرتبط با ماه مبارک نیز بروشورهاونکات آموزشی در اتوبوس ها توزیع و  نصب شده است.

زلفی یکی از مهمترین اقدامات اجرایی  انجام شده به مناسبت ماه رمضان را در معابر منتهی به مساجد در ماه میزبانی خدا اینگونه بیان کردو گفت : 50 تابلوی هدایت مساجد و 85 تابلوی انتظامی در معابر منتهی به این اماکن مذهبی نصب شد. علاوه براین برای تردد راحت تر شهروندان 270 بلوک عابر پیاده خط کشی و 55 کیلومتر نیز خط کشی محوری در معابر پرتردد منطقه صورت گرفت.

وی درخصوص همسطح سازی معابر منطقه نیز گفت: به منظور تسهیل در تردد عابرین پیاده بویژه کودکان کم سن و سال و معلولین، 50 نقطه از سطح منطقه همسطح سازی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حمل ، عابر ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار