عضو مجلس خبرگان رهبری به تاکیدات مکرر "معظم‌له" در توجه به امر تولید و نگاه دورنی در اقتصاد مقاومتی گفت: باید با توجه به اصل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به سنجش نیروها و استعدادهای درونی بپردازیم چراکه هیچ قدرتی توانایی تخریب چنین ظرفیت‌هایی را ندارد.

"آیت‌الله محسن حیدری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تاکید "مقام معظم رهبری" در جمع مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف کشوری و لشگری درباره توجه در عمل به "اقتصاد مقاومتی" از سوی مسئولان اظهار داشت: بنا به تاکید ایشان تنها راه برون رفت از تحریم‌ها و فشارهای بین‌‌اللملی پیگیری سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" در کشور است.(اینجا)

وی با بیان اینکه ریشه سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی به تعالیم اسلامی بر می‌گردد، گفت: ملت اسلامی باید به منظور پیشرفت و تعالی با تاکید بر بنیه درونی به تقویت استقامت در تمامی حوز‌ه‌ها بپردازند.

نماینده مردم اهواز به تاکیدات مکرر "معظم‌له" در توجه به امر تولید و نگاه دورنی در اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: باید با توجه به اصل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به سنجش نیروها و استعدادهای درونی بپردازیم چراکه هیچ قدرتی توانایی تخریب چنین ظرفیت‌هایی را نخواهد داشت.

آیت‌الله حیدری بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در این سی و پنج سال و در دوران دفاع مقدس هم با داشتن چنین فرهنگی یعنی توجه به توانایی‌های داخلی در زمینه پیشرفت و تعالی و رشد موسسات دانش بنیاد فعالیت داشته است تا جاییکه معدل رشد و شتاب علمی ایران در سال گذشته 11 برابر کشورهای دیگر بوده است که این امر نتیجه نگاه به درون است. 

وی تصریح کرد: تا تولیدات داخلی در کشور رشد نکند، ما نمی‌توانیم معیارهای لازم را برای رسیدم به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جهت عملیاتی شدن بدست آوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار