معاون امور حقوقی و مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست های ارشاد در چارچوب سند چشم انداز 1404 اجرا می شود و رهنمود های رهبری منبعی راهبردی برای ارشاد است .

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد حرکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر مدار ولایت مداری گفت : ارشاد در راستای اجرای سیاست های مدون در راستای تعالی بستر فرهنگ و هنر این سرزمین همواره رهنمود های مقام معظم رهبری را در راستای تحقق این هدف در دستور کار خود قرار داده است .

معاون امور حقوقی و مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مقوله های فرهنگ و هنر یکی از افتخارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ایشان کنار برخورداری از شخصیت بزرگ دینی و سیاسی یکی از چهره های برجسته علمی و فرهنگی و هنری محسوب می شود .

نوش آبادی با اشاره به اینکه تفکرات شفاف مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر در راستای روشنایی مسیر مدیریت این حوزه ، منبع سرشار راهبردی برای ارشاد است ، اضافه کرد : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مستلزم است در مسیر تعریف شده نظام جمهوری اسلامی ایران هدایت شود .

معاون امور حقوقی و مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر نقش مقام معظم رهبری به عنوان بنیانگذار سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون اساسی ، ابراز داشت : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب سند چشم انداز 1404 سیاست های خود را به مرحله اجرا می گذارد .

نوش آبادی با تاکید بر جریان سازی سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسیر دیدگاههای مقام معظم رهبری اضافه کرد : متولیان فرهنگی با تلاش و فعالیت در راستای رفع دغدغه ها و نهگرانی های مقام معظم رهبری در این حوزه قدم بر می دارند .

معاون امور حقوقی و مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه اظهار داشت : ارشاد حامی استانها در بحث میزبانی از فستیوالهای فرهنگی و هنر ی داخلی است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.