شهردار منطقه 18 گفت: وضعیت منطقه 18 روبه رو بهبود است و قطار رشد و توسعه این منطقه به راه افتاده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نوروزی شهردار منطقه 18 با  حضور در شورای اسلامی شهر تهران به تذکرات اعضای شورا نسبت به وجود مشکلات زیست محیطی و خطرآفرین در این منطقه پاسخ  داد و گفت: وضعیت منطقه 18 به ضخامتی که اعضای شورای شهر مطرح کردند نیست. و این منطقه از نظر وضعیت سرمایه گذاری رو به پیشرفت است و قطار توسعه و رشد این منطقه به راه افتاده  است.

وی همچنین اظهار داشت:‌حدود 10پروژه بزرگ سرمایه گزاری در  این منطقه وجود دارد لذا وضعیت منطقه 18 از نظر سرمایه گزاری وضعیت مطلوبی است.

نوروزی افزود:‌با توسعه بازار مبل  در منطقه 18 فاصله بین منطقه 17و 18 را برطرف خواهیم کرد تا از نظر درآمدی وضعیت مطلوب‌تری داشته باشیم.

نوروزی به بازدید شهرداری شهر از معادن شن و ماسه اشاره کرد و گفت: این معادن باعث به وجود آمدن گودال هایی به  عمق 200مترو با قطر یک کیلومتر شده است که این موضوع امنیت شهر تهران را به خطر می‌اندازد.

شهردار منطقه 18از تخلیه نخاله‌های ساختمانی توسط هزاران کامیون به طور روزانه در این گودال‌ها سخن گفت و افزود: ما توان مقابله با آن‌ها را نداریم. وی همچین گفت: متأسفانه فاجعه  انسانی در منطقه خلیج فارس در راه است.

وی به اختصاص 100 میلیارد بودجه برای ایجاد بزرگراه شهید بروجردی خبر داد و گفت:‌تا مرداد 94 این پروژه‌ را  تحویل خواهیم داد.

نوروزی با اشاره به این که این وزارت صنعت معدن و تجارت است که مجوز برداشت از معادن شن و ماسه را می‌دهد گفت: از این وزارت می‌خواهیم که مجوز برداشت از این معادن را ابطال کند.

وی همچنین در خصوص باغات منطقه 18 گفت: امکان ندارد حتی یک متر مربع از باغ‌های این منطقه را به مناطق مسکونی تبدیل شود.
وی گفت: گمرک در این منطقه تبدیل به یک آسیب  اجتماعی شده ا ست.

شهردار منطقه 18 به وجود بازار اهن در منطقه شادآباد اشاره کرد و خاطر نشان کرد:‌ متأسفانه به جای این که بازار آهن به یک فرصت سرمایه گزاری تبدیل شود به یک تهدید تبدیل شده است.

شهردار منطقه 18همچنین گفت: موضوع محله تولید دارو از عهده ما خارج است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار