معاون عملیات پلیس پایتخت گفت: تلفن های پلیس 110 تهران بزرگ در سه ماهه نخست امسال بیش از2 میلیون و 769 هزار مورد به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران استانداری تهران؛ سرهنگ ˈرضا بستوˈ اظهار کرد: این تعداد تماس تلفنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 13 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد تماس، 891 هزار و 62 تماس به عملیات پلیسی منجر شده است، گفت: افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم و حضور به موقع آنها، موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.

معاون عملیات پلیس پایتخت به تعامل مطلوب شهروندان با پلیس اشاره کرد و گفت: 416 هزار و 902 مورد از تماس ها به راهنمایی و دریافت اطلاعات مردم از پلیس منجر شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش پیدا کرده است.

بستو با بیان اینکه مردم، نیروی انتظامی را پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلات خود می دانند، بیان کرد: پلیس پایتخت همواره پاسخگوی مطالبات و خواسته های به حق شهروندان تهرانی در حوزه مسایل انتظامی، ترافیکی، انضباط اجتماعی و طرح های امنیت محله محور است.

معاون عملیات پلیس پایتخت به شهروندان خصوصاً خانواده ها توصیه کرد که هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند تا اقدام قانونی متناسب با آن صورت پذیرد.







برچسب ها: زنگ ، صدا ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار