عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دیپلمات‌های هسته‌ای کشورمان با سعی وافر درپی تامین منافع ملی کشورمان هستند، آن هم در شرایط فعلی که مذاکرات به نقطه حساس رسیده است و نیازمند حمایت از سوی ما می‌باشند لذا انتظار می‌رود که جامعه سیاسی کشور با حفظ وحدت از آنان حمایت کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی و رستم‌ در مجلس در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 17 تیر) ضمن تشکر از مقام معظم رهبری که در سخنان دیروز خود مسیر حرکت کارگزاران نظام را به طور دقیق مشخص کردند، گفت: بر ماست که در عمل در این مسیر گام برداریم.
 
وی با مورد خطاب قراردادن هیئت رئیسه مجلس در خصوص رسیدگی به سوالات، استیضاح و تحقیق و تفحص نمایندگان گفت: سوالات، طرح‌های تحقیق و تفحص و استیضاح نمایندگان پشت در هیئت رئیسه معطل مانده و معتقدند که این مسئله خلاف شرع و قوانین است، لذا انتظار می‌رود هیئت رئیسه به جای مصلحت دولت، مصلحت ملت را در نظر بگیرد.
 
شفیعی با مورد توجه قراردادن تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت: دیپلمات‌های هسته‌ای کشورمان با سعی وافر درپی تامین منافع ملی کشورمان هستند، آن هم در شرایط فعلی که مذاکرات به نقطه حساس رسیده است و نیازمند حمایت از سوی ما می‌باشند.
 
وی اضافه کرد: انتظار می‌رود که جامعه سیاسی کشور با حفظ وحدت از آنان حمایت کند.
 
شفیعی از دولت نسبت به برقراری حقوق رزمندگان تقدیر کرد و گفت: متاسفانه عده‌ای از این عزیزان هنوز بلاتکلیف‌اند، امیدوارم دولت اقدام لازم را در برقراری حقوق آنان عملی کند.
 
این نماینده مجلس با مورد خطاب قراردادن سخنگوی رئیس قوه مجریه گفت: فارس استانی است که خشکسالی در آن بیداد می‌کند، اما کمترین توجه به آن نشده است. خدای نکرده تصور نشود که شما در جایگاه ملی، محلی عمل کنید.
 
نوذری با مورد خطاب قراردادن رئیس قوه مجریه گفت: کسانی که در آزمون استخدامی سال 91 شرکت کرده و قبول شده‌اند، دائما درباره سرنوشت‌شان از ما می‌پرسند، چه جوابی باید به آنها بدهیم. آنها هم بخشی از جامعه‌اند.
 
وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: پاداش مناطق محروم در سال‌های 68 تا 86 به فرهنگیان ممسنی و رستم پرداخت نشده است، لطفا رسیدگی شود.
 
شفیعی ضمن تقدیر از تلاش‌های وزیر بهداشت گفت: متاسفانه هنوز اعتبارات مناطق محروم در سالهای 68 تا 73 پرداخت نشده، آنها از شما انتظار ویژه‌ای دارند.
 
این نماینده مجلس در تذکری به حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: متاسفانه صیفی‌کاران این دو شهر فصل خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند. محصول آنها بر روی زمین باقی ماند و وزارت جهاد کشاورزی فقط نظاره‌گر این صحنه محزون بود، امید است دولت با پرداخت خسارت به کشاورزان این قصور را جبران کند.

 
انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار