رئیس صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه از برنامه‌های اصلی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی حمایت و توسعه در بخش خصوصی است، گفت: طرح‌های نیمه‌تمام آذربایجان غربی به ‌سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی واگذار می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، جعفرصادق اسکندری در جلسه‌ای که با سرمایه‌گذاران آذربایجان غربی داشت، افزود: معرفی طرح‌های نیمه‌تمام مزیت‌دار به شرکت‌های سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای تامین سرمایه برای حمایت از بخش خصوصی در آذربایجان غربی لازم است.

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام گرفته در راستای توسعه بخش خصوصی آذربایجان غربی ایجاد زمینه آشنایی و بهره‌مندی مدیران بنگاه‌های اقتصادی از خدمات صندوق ضمانت توسعه است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: حمایت از محصولات با فناوری برتر و ارزش افزوده بالا عامل مهمی در حمایت بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

اسکندری تصریح کرد: شناسایی واحدهای تولیدی دانش‌بنیان، حمایت از آنها در راستای تسهیل و تسریع تجاری‌سازی تاثیر به سزایی در روند خصوصی‌سازی دارد.

وی با اشاره به کمک و توسعه صادرات با ارزش افزوده بالا در صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب برای فعالیت واحدهای صنعتی پیشرفته در زمینه تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان را به دنبال دارد.

اسکندری افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی با فعالان اقتصادی به‌منظور بسترسازی برای تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، حمایت از ایجاد توسعه و فرآوری محصولات معدنی و صنعتی از اهداف مهم صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در برنامه‌های آینده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار داشت: با حمایت بخش خصوصی می‌توان واحدهای تولیدی کوچک در قالب واحدهای فرآوری و ماشین‌آلات ایجاد کرده تا این واحدها محصولات خود را تولید و عرضه کنند/س.

برچسب ها: واگذاری ، صنعت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.