زارع با اشاره به اصلاح آیین نامه های فعالیت های پژوهشی در بخشهای پژوهانه ، پاداش مقاله ،طرح های پژوهشی، سفرهای خارجی و تدوین کتاب، ابراز امیدواری کرد با رفع موانع موجود، شاهد توسعه فعالیت های پژوهشی وتحقیقاتی 3925 عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام نورکشور و دستیابی به جایگاه واقعی دانشگاه باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛  

وی افزود: دانشگاه پیام نور درکنار ماموریت های آموزشی ماموریت های خطیر پژوهشی هم دارد چرا که سه نگاه کلان برای اساتید در دانشگاه پیام نور وجود دارد که شامل فعالیت های آموزشی،پژوهشی وتجاری سازی فعالیت های پژوهشی(خدمات پژوهشی)است.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیت های علمی برون سپاری دانشگاه گفت: با تعامل های خوب صورت گرفته با مراجع ذیربط در معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت علوم ، صنایع و... نگاه خوبی در حوزه کارآفرینی و ارتباط با صنعت صورت گرفته است به نحوی که در ماههای اخیر 8 قرارداد با بیرون از دانشگاه منعقد شده است.

وی ادامه داد: موانع موجود در تجاری سازی بخصوص تشریفات اداری تجاری سازی طرح های پژوهشی حل شده است و زمان انعقاد تفاهم نامه ها در این بخش بسیار کوتاه شده است.

زارع همچنین از فراهم شدن شرایط مناسب دسترسی به پایگاه های علمی برای اعضای هیئت علمی خبرداد و افزود: علیرغم همه تحریم ها، با رایزنی های صورت گرفته با شرکت های مربوطه موفق به ایجاد زمینه های مناسب برای دسترسی اعضای هیئت علمی به پایگاه های معتبر علمی شده ایم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.