معاونت شهر سازی و معماری در منطقه 9 از اجرای طرح جهادی این معاونت در سطح منطقه خبر داد.

 محمدی معاونت شهر سازی و معماری منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه 146 هکتار از اراضی مسکونی در محدوده بافت فرسوده است که مصوب شورای عالی شهر تهران نیاز به صدور اخذ مجوز دارد یکی از اولویتهای شهردار منطقه طرح ‌تجمیع بافت های فرسوده است.
 
وی از اجرای طرح جهادی‌ در این زمینه خبر داد و گفت: با اجرای طرح جهادی‌ در دفاعر‌ خدمات الکترونیک جهت آسایش شهروندان سرعت زمان صدور پروانه به حداقل می‌رسد.
 
محمدی ادامه داد:تجمیع‌ پلاک‌های یکی از مهم ترین اولویت‌های منطقه است و از ریز دانگی قطعات در این منطقه برنامه پایدار سازه‌ها نقش مستقیم دارد بنابر این بهترین راهکار‌ برای از بین بردن بافت فرسوده اخذ مجوز به صورت تجمیع‌ پلاک‌ها است.
 
معاون شهر سازی و معماری منطقه 9 خاطر نشان کرد: هر چه تعداد تجمیع پلاک‌ها بیشتر باشد پرداخت عوارض کمتر و سایر تسهیلات بیشتر خواهد شد و شهروندان با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک می توانند از نحوه دریافت مجوز اطلاع حاصل نمایند. در این راستا کمیته‌های تخصص جهت تسریع در روند پاسخگویی به شهروندان و صدور پروانه طرح تفضیلی بازرسی فنی و ادارات شهر سازی ناحیه تشکیل شده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: معماری ، جهادی ، معاونت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار