بیش از 75 درصد اشتغال‌های ایجاد شده در روستاهای کشور بوده که موجب تمایل بسیاری از مددجویان شهرنشین برای مهاجرت به روستاها شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  از  اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، در این دیدار حسین انواری با بیان اینکه رویکرد اصلی فعالیتها و خدمات این نهاد، توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت است،گفت: بیش از 75 درصد اشتغال‌های ایجاد شده توسط این نهاد در روستاهای کشور بوده که موجب تمایل بسیاری از مددجویان شهرنشین برای مهاجرت به روستاها شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: اتصال صنایع بالا دستی توسط دولت به مشاغل کوچک در روستاها ، سبب بالارفتن تولید،اشتغال،افزایش درآمد و گردش کار می‌شود.

وی بیان داشت: در بخش حمایت از دانشجویان تحت حمایت خدماتی از قبیل مساعدتهای بلاعوض ، وام های قرض الحسنه بلند مدت بعد از فارغ التحصیلی ، وام ازدواج و اشتغال این گروه از مددجویان در امور مقطعی (پروژه ای) در این نهاد از جمله خدمات ارائه شده به این عزیزان است.

انواری تاکید کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال در واقع سرمایه گذاری بلند مدتی است که علاوه بر قابل بازگشت بودن ، خانواده ها را احیاء کرده و موجب خودباوری ، اعتماد به نفس و نشاط در کانون خانواده می‌شود.

همچنین در این دیدار محمدرضا پیشرو، مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان این که هم اکنون نام کمیته امداد امام خمینی ( ره ) مترادف با ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور شده است،خواستار گسترش همکاری بیشتر با این نهاد مردمی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشاغل ، اشتغال ، نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار