کارشناس فوتبال گفت: تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014، تیم‌های صاحب نام وصاحب سبک و از 2 سبک فوتبال متفاوت هستند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 افزود: تیم‌های صعود کننده، تیم‌های خوبی هستند که توانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند و از 2 سبک بازی متفاوت هستند.

وی در ادامه بیان کرد: حضور این 4 تیم قابل قبول است چراکه با 2 تفکر متفاوت و 2 فوتبال متفاوت آمریکای لاتین و اروپا در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و هر کدام از این 4 تیم شانس رسیدن به فینال جام جهانی را دارند.

وی همچنین درباره اینکه کدام یک از تیم ها به مرحله فینال جام جهانی راه پیدا می‌کند افزود: تیم‌های اروپایی با توجه به سوابقی که در بازی‌های این دوره از جام جهانی 2014 را داشتند موفق‌تر عمل کردند و روند بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و تیم‌های آمریکایی نیز با توجه به فاکتورهای خاص خود و بازیکنان منحصر به فردی که دارند توانستند تا به اینجا ضامن پیروزی و موفقیت شوند. بر این اساس تیم آلمان با توجه به عملکرد مناسبی که در بازی‌های جام جهانی 2014 از خود به نمایش گذاشته شانس بیشتری برای صعود به فینال جام جهانی 2014 را دارد.

دررخشان درباره نبود نیمار در تیم برزیل افزود: تیم برزیل با وجود نیمار توانسته تا به مرحله نیمه نهایی صعود کند و نبود نیمار می‌تواند تیم برزیل را به یک تیم معمولی تبدیل کند چراکه نیمار در این تیم نقش به سزایی در خط حمله تیم داشته است. نبود سیلوا نیز در تیم برزیل می‌تواند این تیم را با مشکل روبرو کند و این مسأله برای برزیل خطرناک است.

وی درباره ماندن یا نماندن کی روش افزود: اگر قرار است که کی روش دوباره هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد باید فدراسیون روی برنامه‌های کی روش کنترل داشته باشد و وظایفی را که فدراسیون می‌خواهد به نحوه احسن انجام دهد و کی روش برای فدراسیون تعیین و تکلیف نکند ولی بهتر است که از مربیان ایرانی برای حضور در تیم ملی نیز استفاده شود چراکه مربیان ایرانی آشنایی بیشتری دارند و به راحتی می‌توانند تیم ملی را هدایت کنند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: درخشان ، فوتبال ، صاحب نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار