هندریکس سرمربی تیم ملی کوهستان از رشد چشمگیر سطح آمادگی بانوان دوچرخه سوار جهت حضور در مسابقات بین المللی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ از زمان منصوب شدن هندریکس به عنوان سر مربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان، یکی از برنامه های اصلی در بخش کوهستان با توجه به نظر خاص قمری ریاست فدراسیون توسعه دوچرخه سواری کوهستان در بخش بانوان بوده که با توجه به این امر برنامه ریزی های گسترده توسط کمیته کوهستان انجام شد.

با هدف شناخت ورزشکاران برتر کوهستان سرمربی هلندی تیم ملی در مسابقات قهرمانی کشور کوهستان بانوان حاضر شد و بر اساس نتایج این مسابقات و ارزیابی های صورت گرفته برترین ورزشکاران به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

اردوی تیم ملی کوهستان که از تاریخ چهارم تیر ماه با حضور 4 نفر از بانوان دوچرخه سوار ( فرانک پرتو آذر، گلناز نخعی، شادی مرادی و راحله داود آبادی) در محل کمپ تیم های ملی پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران با سرپرستی فرهاد عصفوری آغاز شد.

هندریکس در این باره گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تمرینات گوناگونی برای بانوان در نظر گرفته شده است که مهمترین آنها تمرینات استقامتی و فنی می باشد.

هندریکس ادامه داد: ما در کنار تمرینات عملی کلاسهای تئوری نیز برای ورزشکاران در نظر گرفته ایم که با نمایش تصاویر تمرینات سعی در اصلاح ایرادات فنی دوچرخه سواران خواهیم کرد.

ایشان در پایان اضافه کرد: بانوان ورزشکار تا اوایل مرداد ماه به تمرینات خود ادامه می دهند و پس از یک دوره کوتاه استراحت با حضور در مسابقات عملکرد این دوچرخه سواران مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.