کردلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رایزنی برای جلوگیری از استیضاح وزیر علوم نباید خدشه‌ای در عمل به قانون وارد کند

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشجویان گفت: نمایندگان مردم حق دارند که از اختیاراتشان استفاده کنند، لذا رایزنی‌های دولت برای جلوگیری از استیضاح نباید خدشه‌ای در اراده نمایندگان برای عمل به قانون وارد کند.

"محمدرضا کردلو" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه به نظر می‌آید نمایندگان مجلس با دلایل قانع کننده‌ای بحث استیضاح از وزیر علوم را مطرح کرده‌اند، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در طول امسال چهار بار نسبت به رشد علمی در دانشگاه‌ها هشدار داده‌اند، لذا انجام فعالیت‌هایی که دانشگاه‌ را از مسیر اصلی خود دور می‌کند، قابل نقد، پیگیری و استیضاح است.

وی بابیان اینکه از نمایندگان می‌خواهیم بحث استیضاح را با جدیت پیگیری و با تخلفات در فضای دانشگاه برخورد کنند، تصریح کرد: اگر استیضاح مطرح شده صورت نگیرد، دیگر مابقی وزرا به رای و نظر مجلس اعتنایی نمی‌کنند.

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن مستقل با اشاره به اینکه برخی تلاش می‌کنند تا وزیر علوم استیضاح نشود، گفت: نمایندگان مردم حق دارند که از اختیاراتشان استفاده کنند، لذا رایزنی‌های دولت برای جلوگیری از استیضاح نباید خدشه‌ای در اراده نمایندگان برای عمل به قانون وارد کند.

کردلو
با بیان اینکه با استیضاح نشدن وزیرعلوم استقلال مجلس زیر سوال می‌رود، گفت: زمانی که اکثریتی در مجلس در مورد مسئله‌ای به نتیجه رسیده‌اند دیگر نباید تحت تاثیر رای اقلیت قرار بگیرند که به نظر جمع بی‌اهمیت هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رهبر ، وزیر ، کردلو ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار