سردار ذوالفقاري از افتتاح طرح ملي مانيتورينگ تا پايان سال در ساختمان جديد مرزباني خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار ذوالفقاري در مراسم توديع و معارفه فرمانده جديد مرزباني به ارائه گزارشي از عملكرد فرماندهي مرزباني پرداخت و اظهار داشت : در مدت 4 سال و 7 ماهي كه در اين سمت قرار گرفتم با تمام سختي‌ها و زحمات سعي شد كه با حداقل هزينه‌ها اهداف فرماندهي در مرزباني محقق شود که قضاوت اين امر به دست فرماندهان و ناظرين است .
 
وي افزود: اگر صبر و حوصله همكاران نبود قطعا ما نمي‌توانستيم به پيشرفتي در اين زمينه د ست يابيم.
 
ذوالفقاري با اشاره به ايجاد بيش از 800 باب ساختمان براي مرزباني و بيش از 1000 كيلومتر زيرساخت‌هاي جاده‌‌اي گفت تا پايان سال تمام جاده‌هاي مرزي به جزء جاده هاي خراسان شمالي به اتمام خواهد رسيد.
 
وي در مورد افتتاح طرح مانيتورينگ افزود: كه اين طرح ملي تا پايان امسال و با افتتاح ساختمان جديد مرزباني به اتمام خواهد رسيد.
 
فرمانده سابق مرزباني با بيان اينکه با كمك مهندسين داخلي تا 80 درصد از سيستم‌هاي راداري و اپتيكي انجام شده  گفت: با افتتاح 20 پايگاه در بخش اطلاعات و عمليات پيشرفت چشمگيري داشته‌ايم.
 
سردار ذوالفقاري تصريح کرد: در بخش بهداشت و درمان با هماهنگي‌ رييس كل بهداري ناجا در دورافتاده‌ترين نقاط مرزي درمانگاه‌هايي ايجاد شده است.
 
وي در پايان با آرزوي توفيق براي سردار رضايي گفت : تمام افتخار خود را پوشيدن و به تن داشتن لباس ناجا و بهترين دوران خدمت خود را در كنار سربازان مرزباني مي دانم.
 
ذوالفقاري تصريح كرد: عمده مسائل مرزي با كشورهاي عراق و افغانستان تا 70 درصد حل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار