دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با حضور در باغ موزه دفاع مقدس از بیست و دومین نمایشگاه قرآن‌کریم بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در این بازدید با تاکید بر اینکه نمایشگاه قرآن محل بروز خلاقیت‌های قرآنی است گفت: با استعدادیابی در نمایشگاه قرآن، فضا برای توسعه فعالیت‌های قرآنی به ویژه نسل جوان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به فضای مطلوب نمایشگاه امسال، افزود : فضای مناسبی برای بیست و دومین نمایشگاه قرآن انتخاب شده است.

علامتی درباره تنوع و تکثر فعالیت‌های قرآنی در نمایشگاه امسال تصریح کرد: نوع چیدمان غرفه‌ها و حضور انواع نهادها و مراکز قرآنی، دینی و فرهنگی می‌تواند نقش موثری در جذب جوانان داشته باشد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: امسال باغ موزه دفاع مقدس که محل تولید فرهنگ قرآنی است، میزبان نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم و این جشن دینی و قرآنی است و این مکان، فرهنگ قرآنی را با فرهنگ شهدا پیوند داده است و این حس را به مردم منتقل می‌کند.

وی یکی از موثرترین خروجی‌های نمایشگاه قرآن را تولید محصولات فرهنگی دانست و اضافه کرد: در دنیای نرم‌افزاری امروز، نیاز است تا محصولات فرهنگی نوین با مضامین‌قرآنی تولید کرد تا افراد به سمت و سوی قرآن سوق داده شوند.

علامتی با اشاره به استعدادیابی قرآنی در نمایشگاه قرآن گفت: عامل دستیابی به موفقیت‌ها، پیشرفت در علم و دانش است در این راستا می‌توان با استعدادیابی در نمایشگاه قرآن، فضایی را برای توسعه فعالیت‌های منسجم و جامع  به ویژه نسل جوان و دانش‌آموزان فراهم کرد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پایان خاطر نشان کرد: از آنجایی که نمایشگاه قرآن محل بروز خلاقیت‌های قرآنی است، باید سعی شود تا سهم قرآن در زندگیمان بیشتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار