رئیس انجمن ورزش برای افراد با هوش میانه، از برگزاری چهارمین دوره رقابت های جهانی درکشور اکوادور خبر داد.

گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عباس باغستانی گفت: این مسابقات مهر ماه سال 94 در رشته های بسکتبال، فوتسال، دوومیدانی، شنا، تنیس روی میز، تنیس، قایقرانی و تکواندو نمایشی برگزار می شود.

باغستانی خاطر نشان کرد: با توجه به حضور خوبی که در رقابت های دور گذشته داشتیم و منجر به کسب عنوان قهرمانی جهان در رشته فوتسال و نیز کسب نشان های مختلف در رشته دوومیدانی شد، در نظر داریم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، استعدادیابی و نیز تلاش برای ثبت نام ورزشکاران بیشتر در وب سایت جهانی، حضور خوبی در این مسابقات داشته باشیم .

رئیس انجمن ورزش برای افراد باهوش میانه افزود: ورزشکاران کشور ما دارای این پتانسیل هستند که پدیده مسابقات باشند و باید در این زمینه سرمایه گذاری خوبی انجام داد.

وی تصریح کرد: برای توسعه ورزش این قشر، تنها حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک کافی نیست و می بایست وزارت ورزش، فدراسیون های مختلف ورزشی، آموزش و پرورش استثنایی، بهزیستی و نیز انجمن های مردم نهاد وارد عمل شده و  در زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی، استعداد یابی و اردوهای تیم ملی با ما همکاری کنند.

باغستانی در ادامه گفت: برای توسعه ورزش این قشر، کار فرهنگی نیز به موازت سایر اقدامات باید انجام شود و در این زمینه نیازمند حمایت اصحاب رسانه، هنرمندان و قهرمانان ورزشی هستیم که می توانند به عنوان عضو افتخاری انجمن در راستای فرهنگ سازی با ما همکاری کنند.

وی در پایان افزود: امیدواریم با حضوری شایسته در این مسابقات، افتخارات زیادی برای کشور عزیزمان و جامعه ورزش به ارمغان بیاوریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار