تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان ژاپن را شکست داد

تيم ملي بسکتبال با ويلچر کشورمان در آخرين ديدار مرحله گروهي به مصاف تيم قدرتمند ژاپن رفت و با شکست اين تيم، جواز حضور در رقابت هاي مرحله بعد را دريافت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران عباس آقاکوچکي، سرمربي تيم ملي در خصوص اين ديدار گفت: بازي با ژاپن براي ما بسيار حساس و تعيين کننده بود و بايد اين بازي را مي برديم تا بتوانيم به مرحله بعد صعود کنيم، خوشبختانه اين اتفاق افتاد و ملي پوشان کشورمان بازي را بسيار خوب شروع کردند و توانستند با نتيجه 73 بر 69 تيم ژاپن را که بسيار هم آماده بود، شکست دهند.

وي افزود: در پايان مسابقات مرحله گروهي، تيم هاي ايران، اسپانيا و ژاپن به مسابقات مرحله بعد راه يافتند و تيم هلند نيز به عنوان تيم چهارم گروه براي کسب مقام سيزدهم تا شانزدهم به مصاف تيم هاي چهارم سه گروه ديگر خواهد رفت.

 سرمربي تيم ملي بسکتبال با ويلچر گفت: سه تيم برتر گروه B، يعني ايران، اسپانيا و ژاپن، در مرحله بعد به مصاف سه تيم برتر گروه A خواهند رفت که اين سه تيم نيز تا عصر امروز مشخص مي شوند، اين اتفاق در گروه هاي C و D نيز خواهد افتاد و پس از آن، بر اساس امتياز برد و باخت، تيم هاي اول تا چهارم، به مسابقات مرحله پلي آف راه پيدا مي کنند.

اقاکوچکي خاطر نشان کرد: در مرحله بعد، تيم هاي هر گروه، برابر سه تيم گروه مقابل بازي مي کنند وديگر با هم گروهي هاي خود ديداري برگزار نخواهند کرد.

وي با اشاره به رقباي احتمالي گروه A افزود: تيم هاي انگلستان، مکزيک و آرژانتين از قدر ترين تيم هاي اين مسابقات هستند و تمام تلاش خود را برابر آنها به کار مي بريم. رقابت هاي بسکتبال با ويلچر قهرماني جهان، از 14 تير در شهر اينچئون کره جنوبي آغاز شده است و امروز ديدارهاي مرحله گروهي آن به پايان رسيد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار