اگر از افرادی هستید که با بیدار شدن در هنگام صبح مشکل دارید و یا پس از به صدا درآمدن زنگ ساعت آن را خاموش می کنید و ناخواسته مجددا به خواب می روید پیشنهاد می کنیم برنامه ی آلارم فوق را امتحان کنید!

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همانطور که می دانید صبح زود بیدار شدن از خواب از دغدغه های بسیاری از افراد می باشد. حالا می خواهیم یک اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که با آن می توانید وضعیت بسیار سخت بیدار باش را تغییر دهید! بله! Puzzle Alarm Clock، می تواند با روش و شیوه ای جدید و جالب شما را از خواب بیدار نماید؛ بدین صورت که با هر بار به صدا در آمدن آلارم یک نوع بازی فکری از انواع پازل یا معادلات ریاضی را نمایش می دهد و تا زمانی که آن را حل نکرده اید، صدای آلارم قطع نمی شود!



وقتی Puzzle Alarm Clock زنگ می‌زند برای اثبات اینکه کاملاً بیدار و هوشیار هستید باید پازل حل کنید! این برنامه ۵ پازل با درجات سختی مختلف دارد که بسیار به بیدار شدن شما کمک می‌کند. با این برنامه دیگر در حالت خواب‌وبیداری زنگ ساعت را قطع نمی‌کنید.


Puzzle Alarm Clock می‌تواند شمارا مجبور کند از سر جایتان بلند شوید و به مکان خاصی بروید. در هنگام تنظیم زنگ ساعت می‌توانید گزینهٔ QR Code را انتخاب کنید. در این صورت یک تصویر QR Code به ایمیل شما فرستاده می‌شود. می‌توانید آن را چاپ کرده و در هر مکانی از خانه بچسبانید. در این صورت اگر ساعت زنگ بزند باید سراغ آن QR Code بروید و گوشی را به سمت آن بگیرید تا تصویرش را تشخیص بدهد و زنگ قطع بشود. گزینهٔ NFC نیز به همین صورت کار می‌کند. اگر گوشی شما دارای قابلیت NFC باشد می‌توانید یک تگ NFC را به این کار اختصاص بدهید. کافی است آن را در هر نقطه از خانه قرار بدهید تا با زنگ زدن ساعت مجبور شوید گوشی را پیش آن ببرید تا زنگ قطع شود.


اگر گزینهٔ Check If I’m awake را تیک بزنید بعد از قطع زنگ، یک نوتیفیکیشن در گوشی نشان داده می‌شود و از شما سؤال می‌کند که آیا بیدار هستید یا نه؟ اگر به آن پاسخ ندهید دوباره ساعت شروع به زنگ زندن می‌کند و باید مراحل قبلی (حل پازل یا QR Code) را انجام دهید تا زنگ قطع شود.
اگر بازهم در بیدار شدن مشکل‌دارید می‌توانید وارد قسمت Emergency Contact شده و یک مخاطب انتخاب کنید. حال اگر ساعت زنگ بزند و به آن محل نگذارید به مخاطبتان پیام داده می‌شود که شما بیدار نشده‌اید تا او بیاید و شما را بیدار کند.


برای Snooze نیز می‌توانید تعداد دفعات محدودی را تعیین کنید یا حتی آن را غیرفعال کنید. با تنظیم زنگ در Puzzle Alarm Clock، هر دفعه زنگ بعدی و زمان مناسب برای خوابیدن به‌صورت نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده می‌شود.


جذابیت Puzzle Alarm Clock تنها در عملکرد خوب خلاصه نمی‌شود. طراحی زیبا و مدرن نیز از نکات قابل‌توجه این برنامه است. قابلیت‌ها و بخش‌های مختلف برنامه به‌گونه‌ای طبقه‌بندی‌شده‌اند که کاربر سردرگم نشود و کار با آن راحت باشد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
اندروييديه؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
من پازل رو حل میکنم دوباره میخوابم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
وقتی غیر خدا در زندگی مان جاری شد آنوقت به دنبال بهانه می گردیم تا دنیایمان را شکل داده و زنده بمانیم نه زندگی .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
با این ایلیکیشن دیگه سر صبح اعصابی به ادم مومونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
نه والااا
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۴۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
خیلی جالب بود حتما امتحانش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
اگر با این اقدامات باز هم خواب موندید سریعا به پزشک متخصص مراجعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۱۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
گاهی پیش آمده که طرف نتونسته صدای آلارم رو قطع کنه و از شدت اعصاب خردی ، گوشی یک میلیون تومنی خودشو زده به دیوار یا اینکه طوری باطریشو درآورده که گوشیش سوخته
Iran (Islamic Republic of)
اسفرورین
۱۰:۰۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
یه راه مطمئن برای بیدار شدن در هر ساعت که بخواهیم، این راه را استادم به من یاد داد و استفاده کردم و جواب 100% میده اینکه هنگام خواب، آخرین آیه از سوره کهف را بخونیم
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ
۱۶:۰۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
سلام مرسی
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۰:۵۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
دستتون درد نکنه به همچین برنامه ای خیلی نیاز داشتم :دی
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۹:۰۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
خیلی عالی بود
آخرین اخبار