سرمربی تیم ملی جوانان درباره حضور تیم ملی جوانان در ترکیه، رقابت های قهرمانی آسیا و همچنین دیدار دوستانه‌ای که با تیم پیکان برگزار کرد توضیحاتی داد.

به گزارش گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  دوستی‌مهر در ابتدا درخصوص دیدار دوستانه تیم ملی جوانان با تیم پیکان گفت: دیدار با تیم‌های باشگاهی این مزیت را دارد که علاوه بر محک تیم نظر سرمربیان این تیم‌ها درباره تیم جوانان را هم جویا می‌شویم.
 
بازیکنان ما عملکرد خوبی دارند و خوشبختانه شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود.
 
دیدارهای تدارکاتی اهمیت زیادی برای موفقیت تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.

دوستی مهر در خصوص اردوی ترکیه گفت: تیم جوانان تاکنون دیدارهای تدارکاتی بین‌المللی زیادی نداشته و به همین دلیل عازم اردوی ترکیه خواهیم شد.
 
مهدی مهدوی‌کیا هم به همین دلیل به ترکیه رفته است تا هماهنگی‌های لازم را برای برپایی اردوی تیم جوانان انجام دهد.

سرمربی تیم جوانان ادامه داد: اگر بتوانیم در کشور خودمان هزینه کرده و اردو برگزار کنیم بسیار خوب است اما این کار مستلزم داشتن کمپ‌های استاندارد است.
 
مطمئناً اگر باشگاه‌ها ببینند که کمپ‌های خوبی در ایران وجود دارد در داخل کشور اردو برگزار می‌کنند. مردم ما عاطفی هستند و بی‌دلیل کشور خود را رها نمی‌کنند.

دوستی‌مهر درباره آخرین وضعیت تیم جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرایط در میانمار بسیار وحشتناک است و کار آسانی نخواهیم داشت. تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا با قدرت در این مسابقات ظاهر می‌شوند.
 
میانمار از مربیان اروپایی در فوتبالش سود می‌برد و سرمایه‌گذاری وسیعی برای این تیم انجام شده است.
 
رئیس فدراسیون این کشور  یکی از پنج ثروتمند دنیا محسوب می‌شود و با هزینه‌هایی که کرده‌اند همه امیدشان به تیم جوانان میانمار است.

وی افزود: تایلند و دیگر تیم‌های قدرتمند شرق آسیا هم با قدرت در این مسابقات شرکت می‌کنند. البته ما هم تیم خوبی داریم و اگر بتوانیم بازی‌های معتبر بین‌المللی داشته باشیم می‌توانیم در نهایت به خواسته مردم که جهانی شدن تیم است، دست یابیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان درخصوص عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی گفت:باید به بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون خسته نباشید گفت و به همه آنها نمره قبولی داد. بی‌تردید تیم ملی ما با نهایت تلاش در مسابقات ظاهر شد. معتقدم با خودباوری بیشتر تیم ما واقعاً می‌توانست به مرحله دوم جام جهانی صعود کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار