معاون اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 از ساماندهی بیش از 100 کیوسک مطبوعاتی در این منطقه خبر داد.

شهرام خلیلی معاون اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، گفت: ساماندهی بیش از 100 کیوسک مطبوعاتی در محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش پویایی و چشم‌اندازهای بصری،‌ ارتقای سلامت شهر، رفع سد معبرها  و سهولت تردد شهروندان،‌ افزایش سلامت و رفاه حال آنها در دست اجرا است.

خلیلی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی و گل فروشی در محلات 13گانه منطقه 12 به صورت مستمر در آماده‌باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی 147 کیوسک مطبوعاتی و گل‌فروشی در محلات 13 گانه منطقه 12،‌ شست و شو، لکه‌گیری و رنگ‌آمیزی، رفع سد معبر، جمع‌آوری الحاقات و ضایعات اضافی از اقدامات اجرایی این طرح است.

خلیلی خاطرنشان کرد: کنترل جمعیت جانوران مضر شهری در نواحی شش گانه منطقه 12، زنده‌‌گیری سگ‌های ولگرد، انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده محیط زیست به خارج از منطقه 12،‌ ساماندهی و انتقال صنف سراجان در محله عودلاجان، هرندی، سیروس و بازار بزرگ تهران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار