طی سه روز آینده در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر و همچنین مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور، بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر، بارش باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "دوشنبه 16 تیر ماه 93" اعلام شد که طی سه روز آینده در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر و همچنین مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور، بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر، بارش باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، امروز در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود همچنین طی سه روز آینده در مناطقی از شرق کشور وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ می دهد.



لازم به ذکر است،  امروز در استان های هرمزگان و جنوب کرمان رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود، لذا با توجه به بارش های محلی شدید و کوتاه مدت ، توصیه می شود برای پیشگیری ازخسارات احتمالی ، توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها با احتیاط لازم انجام شود و تا حد امکان خودداری گردد.
    
گفتنی است، آسمان تهران امروز، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 38 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 27 درجه بالای صفر خواهد رسید .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۶ تير ۱۳۹۳
اخه این خبر ربطی به اقتصاد داره آفتابه برقی
آخرین اخبار