فرماندار شهرستان پردیس گفت: در شهرستان پردیس به اندازه تعداد کمپ های موجود، معتاد وجود ندارد.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اجازه پذیرش کمپ‌ های بیشتر ترک اعتیاد در پردیس داده نمی‌ شود؛ تنها به اندازه ظرفیت معتادان شهرستان که بسیار کمتر از تعداد کمپ‌ های موجود است، مجوز می ‌دهیم.

وی ادامه داد: زمانی که این کمپ‌ ها مجوز خود را دریافت می ‌کردند، شهرستان پردیس زیر نظر تهران بزرگ بوده است؛ اکنون متولی بعضی از کمپ‌ها و افرادی که در این کمپ ‌ها حضور دارند نیز غیر بومی هستند.

حیدری با بیان اینکه اجازه ‌ای مبنی بر پذیرش کمپ دیگری را در پردیس نمی ‌دهیم، افزود: به اندازه ظرفیت معتادان شهرستان که بسیار کمتر از تعداد کمپ ‌های موجود است، مجوز می ‌دهیم؛ شاید در مجموع پنج یا هفت کمپ را مجاز اعلام کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: قرار نیست شهرستان پردیس جور باقی شهرها را بکشد؛ این اتفاق از قبل در این شهرستان افتاده که به امید خدا، این کمپ‌ ها را جمع ‌آوری می‌ کنیم.

وی در خصوص کمپ ‌های مجاز شهرستان پردیس افزود: تعدادی که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به صورت استاندارد اعلام می کند، به فعالیت خود ادامه می‌ دهند و دیگر شهرستان ‌ها و شهرها باید برای معتادان خود کمپ‌ هایی را در نظر بگیرند و جورکش شهر و شهرستان خود باشند/س.


برچسب ها: پردیس ، کمپ ، معتاد ، ترک اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.