حجت‌الاسلام توکلی تاکید کرد

ضرورت رسیدگی ویژه به معوقات بانکی

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: بانک‌ها نیز در حوزه معوقات کلان از صداقت لازم برخوردار نیستند و مصالح و منافع مشتریان خود را بر مصالح و منافع بانک ترجیح می‌دهند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "علی توکلی" با اشاره به طرح نظارت در قوه قضاییه تاکید کرد: اگر مراجع نظارتی و مدیران، هرکدام در حوزه خود به نقش نظارتی خویش توجه می کردند، قطعا وضعیت بهتری داشتیم.

وی مفاسد اجتماعی و مفاسد اقتصادی را ناشی از ضعف نظارت‌ها دانست و افزود: مدیران با مراجع نظارتی همکاری مناسبی ندارند و در مناقصات، قراردادها و مزایده‌ها، منافع اداره، اموال عمومی و دولتی مورد توجه قرار نمی‌گیرد و همه به دنبال منافع خود هستند.

این مقام قضایی تصریح کرد: بانک‌ها نیز در حوزه معوقات کلان از صداقت لازم برخوردار نیستند و مصالح و منافع مشتریان خود را بر مصالح و منافع بانک ترجیح می‌دهند.

وی در ادامه گفت: اولویت اصلی دادگستری رسیدگی به شکایات و دعاوی مختلف مردم در جهت احقاق حق و یا رفع خصومت می باشد و تمامی تلاش همکاران قضایی و اداری مجموعه دادگستری استان کرمان در این است که بتوانند مشکلات مردم را پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: نکته دیگری که به صورت جدی مورد توجه دستگاه قضایی استان قرار دارد، استقرار امنیت اجتماعی و حمایت از نیروهای اطلاعاتی و انتظامی در این راستا است زیرا معتقدیم که بدون امنیت، هیچ خدمتی موثر و پایدار نخواهد بود.

این مقام قضایی گفت: از تلاش تمامی همکاران قضایی و اداری در سطح استان تشکر می‌کنم زیرا قطعا اگر همکاری آنها نبود، توفیقات اینچنینی را نداشتیم.

رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: تلاشگران حوزه قضایی و اداری دادگستری استان کرمان افرادی صبور و پرکار هستند و از سالم ترین پرسنل اداری این استان به شمار می‌روند  که سلامتی و آرامش خود را فدای خدمت به شهروندان و ارباب رجوع می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار