بخشدار رودهن گفت : " داعش " گروهک تروریستی و تهدیدی برای جهان اسلام ، سناریوی استکبار جهانی در خاورمیانه محسوب می شود .

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مسائل سیاسی منطقه به ویژه حوادث عراق گفت : بحث تشکیل گروه داعش در کشور عراق و مسائل پیرامون آن به عنوان یک اتفاق مهم در خاورمیانه در مدار ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در جهان اسلام صورت گرفته است .

بخشدار رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : دشمنان در سیمای فرقه هایی دست ساز مانند گروه داعش و غیره در کشور های دیگر می خواهند اسلام و مسلمانان را با سیمایی زشت به جهان معرفی کنند .

طاهر خانی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام با حمایت از گروهک هایی مانند داعش و فرقه های مختلف در منطقه و بستر سازی برای وقوع جنگ در خاورمیانه به دنبال استخراج منافع شخصی خود در منطقه می باشند ، اضافه کرد : دشمنان اسلام با ایجاد فضایی ناآرام و معرفی خاورمیانه به منطقه ای نا امن می خواهند خاورمیانه را به یک بازاری گرم برای فروش تسهیلات نظامی خود تبدیل کنند .

بخشدار رودهن در خاتمه اظهار داشت : دشمنان اسلام با استقرار در خاورمیانه اهداف استفاده از منابع نفتی و دیگر بهانه ها را در تفکرات استکباری و استعماری خود را در ذهن پرورش می دهند ، وحدت بین شیعه و سنی و افزایش آگاهی مسلمانان نسبت به توطئه های غرب ، اهداف دشمنان اسلام را خنثی خواهد کرد ./س


برچسب ها: داعش ، سناروی ، غرب ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.