مسئول بخش مبارزه با جنگ نرم نهاد رهبری در دانشگاههای کشورگفت : موج وهابیت از سمت عربستان عامل تغذیه شبکه های فارسی زبان به اصطلاح مذهبی به عنوان ابزار دست استکبار جهانی است .

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به پیچیده شدن نسخه تهاجم فرهنگی در قالب جنگ نرم برای همه ملت ها توسط استکبار جهانی ،گفت : با وجود پنج تمدن تاریخی در جهان ، استکبار جهانی به دنبال تخریب فرهنگ و سایر اصول این تمدن ها در جامعه بشریت است .

مسئول بخش مبارزه با جنگ نرم نهاد رهبری در دانشگاههای کشور در ادامه این مطلب تصریح کرد : فعالیت 24 شبکه مسیحیت تبثیری و وهابیت تکویری و شبکه های شیعی تند رو مانند "اهل بیت (ع) " از ابزار های استکباری محسوب می شوند .

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی با تاکید بر سیاست عمده شبکه های مذهبی فارسی زبان مانند "اهل بیت (ع)" بر اصل ایجاد تفرقه و اهانت به نظام جمهوری اسلامی ایران و توهین به ولایت فقیه ، ابراز داشت : این موج در قالب توطئه های جدید استکبار جهانی در پیکره اسلام و نظام های وابسطه به آن جریان پیدا کرده است .

مسئول بخش مبارزه با جنگ نرم نهاد رهبری در دانشگاههای کشور در خاتمه با اشاره به نقش رسانه ملی به منظور مقاومت و ایستادگی در جبهه جنگ نرم ، اظهار داشت : بیان اعتقادات دینی در راستای شکوفایی حقیقت گمشده جوانان با مطالعه سرگذشت بزرگان دینی و آگاه سازی جامعه نسبت به خطرات ماهواره و رسد درست رکن توطئه های دشمن از وظایف رسانه ملی محسوب می شود ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.