بخشدار رودهن گفت : رودهن با برخورداری ایز موقعیت بکر جغرافیایی و فرهنگی خاص به عنوان یک قطب گردشگری کشور ، منطقه توریست خیز پایتخت محسوب می شود .

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در ساختار گردشگری رودهن گفت : منطقه رودهن یکی از مناطق توریست پذیر استان تهران با برخورداری از موقعیت بکر جغرافیایی و مناطق دیدنی و گردشگری محسوب می شود .

بخشدار رودهن در ادامه این مطلب افزود : مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان پذیرای شمار زیادی گردشگر از استان و شهرستانهای همجوار با پایتخت بوده و متولیان امر با اجرای مقدمات لازم فضای گردشگری مناسبی را برای گردشگران و توریست های داخلی در ابعاد مختلف فراهم نموده اند .

طاهر خانی با اشاره به همکاری و تعامل شهرداری رودهن و آبعلی و اداره میراث فرهنگی در ترسیم فضای گردشگری مطلوب برای مسافرین و گردشگران ، تصریح کرد : رودهن و آبعلی با برخورداری از ساختار بکر گردشگری در این رابطه جاذبه های فراوانی دارد .

بخشدار رودهن با بیان اینکه ایران اسلامی استانهای زیادی با برخورداری از جاذبه توریستی و گردشگری دارد ،اظهار داشت : سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کشور با اعمال برنامه های مدون و کارشناسی و حساب شده کوتاه و بلند مدت زمینه حضور توریست های خارجی و تبدیل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به نهادی پردرامد را فراهم کندو مالزی در این زمینه یک نمونه است ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.