کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی قدرتمند هستند و هر کدام از این تیم‌ها که از لحاظ بدنی آماده‌تر باشد می‌تواند پیروز این دوره مسابقات جام جهانی 2014 باشد.

مجتبی محرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره ارزیابی‌اش از عملکرد تیم‌ها درمرحله یک چهارم نهایی گفت: تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی،‌ تیم‌هایی ریشه‌دار و استخوان‌دار هستند و با تجربه کافی که از بازی‌ها بدست آوردند همیشه پیروز مسابقات بودند. این‌ تیم‌ها بازی‌های خیلی سختی را در پیش رو خواهند داشت چراکه بارها با هم بازی کردند و هر کدام از تیم ها توانسته‌اند موفقیت‌هایی را کسب کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی باید از لحاظ بدنی آماده باشند و بتوانند از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند تا برنده این دیدارها باشند.

وی همچنین درباره بازی برزیل مقابل آلمان افزود: تیم ملی آلمان در جام‌های بزرگ همیشه ریشه‌دار بوده و توانسته عناوین بسیار زیادی را کسب کند.

محرمی اظهار داشت: تیم برزیل نیز با توجه به عملکرد خوبی که دارد می‌تواند در این دوره از مسابقات جام جهانی 2014 از میزبان بودنش برای پیروزی در این مسابقات استفاده کند و نتیجه را به نفع خود تمام کند ولی با توجه به بازیکنان مصدومی که دارد در این دیدار باید مناسب عمل کند و نگذارد ضربه‌ای به تیم وارد شود.

وی در ادامه بیان کرد: تیم آلمان و برزیل جزو تیم های موفق در جام جهانی2014 هستند و بازی خوب آنها در این بازی تعیین کننده برنده است.

محرمی درباره ارزیابی‌اش از بازی آرژانتین-هلند نیز افزود: تیم ملی هلند با برنامه‌ریزی کامل و کادر فنی خوب بالا آمده که بتواند پیروز این مسابقات باشد. تیم ملی آرژانتین نیز با بازیکنان خلاق و با تجربه تاکنون نتایج خوبی را بدست آورده است.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: براین اساس بازی آرژانتین-هلند یک بازی جنجالی است چراکه جزو تیم‌های بزرگ و قدرتمند هستند و هر کدام از تیم‌ها باید از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند تا بتواند برنده این بازی‌ها در مسابقات جام جهانی2014 باشد و به نظر من هر کدام از این تیم‌ها به تنهایی یک فینال هستند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: تیم ، محرمی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.