مهاجم جديد آبي‌پوشان گفت: به استقلال نیامدم که روی نیمکت بنشینم با این حال این تاکتیک سرمربی است که چه تیمی و چه نفراتی را به میدان بفرستد.

سجاد شهباززاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از نیمکت نشینی ناراحت نمی شوم. میدانم رقیبان سر سخت و با سابقه ای در استقلال دارم ولی من هم جوان و با انگیزه هستم و می تواتنم از حقم دفاع کنم.

وی ادامه داد: معتقدم استقلال بهترین انتخاب من بود. این تیم بزگ و نامدار است و برای جوانی مثل من ایده آل است اصلا از انتخابم پشیمان نیستم چرا که اگر بترسم به جایی نخواهم رسید. ضمن این که حالا این شانس را دارم تا زیر نظر مربی چون قلع نوعی کار کنم.

شهباززاد افزود: استقلال  فصل گذشته عملکرد خوبي نداشت. امسال شرایط فرق کرده است. بازيکنان خوبي جذب استقلال شده‌اند و قلعه‌نویي قطعا نقاط ضعف را برطرف مي‌کند. فکر مي‌کنم شرايط فصل بعد استقلال با فصل گذشته کاملا متفاوت باشد.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mojtaba
۱۶:۴۴ ۱۶ تير ۱۳۹۳
واقعا بازیکن خوبیه با 24 سال سن میتونه مثل نظری که پارسال بود از دقایق 60 ب بعد به تیم کمک کنه ولی ب نظر من باید در کنار قاضی یه بازیکن دیگه مثل انصاری فرد یا ادینهو باشه تا مکمل هم باشن و برهانی و شهباززاده هم ذخیره های بابلی هستن
آخرین اخبار