نخستین کارگاه غیرحضوری پیوست‌نگاری فرهنگی اساتید بسیجی در سطح کشور ۲۱ و ۲۲ تیرماه در محل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با حضور اساتید دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، فرامرز عابدینی مسئول کارگاه‌های پیوست نگاری فرهنگی با بیان اینکه نخستین کارگاه غیرحضوری پیوست نگاری فرهنگی اساتید بسیجی در سطح کشور 21 و 22 تیرماه در محل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با حضور اساتید دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود، افزود: این کارگاه‌ها در قالب ویدیو کنفرانس در تمامی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در 31 استان به صورت همزمان به اجرا در می‌آید.

به گفته وی، اجرای منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در جهت نگارش پیوست نگاری فرهنگی برای تمامی پروژه‌ها و طرح‌های ملی، آشنایی اساتید با ضرورت و چیستی پیوست نگاری فرهنگی و ارتقای سطح توانمندی‌های اساتید بسیجی توسط سازمان بسیج اساتید کشور طراحی شده است.

به گفته وی در این کارگاه غیرحضوری بیش از یک هزار استاد بسیجی در سطح کشور شرکت خواهند داشت.

عابدینی در خصوص محورهای این کارگاه خاطر نشان ساخت: ضرورت، مستندات و چیستی پیوست نگاری فرهنگی و الزامات، مقتضیات و شرایط پیوست نگاری فرهنگی از جمله موضوعات این کارگاه دو روزه غیر حضوری کشوری خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه با مرکزیت تهران روز 21 تیر از ساعت 17 تا 20 در محل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور واقع در بلوار ارتش ـ سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار