دبیر فدراسیون جودو گفت: جودو در اینچئون شاهد اتفاق‌های خوبی خواهد بود و 3 مدال را برای جودو کشورمان پیش‌بینی کرده‌ایم.

محمد بلوطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر من تیم ملی در مسابقات جایزه بزرگ مغولستان مخصوصا در سبک وزن توانست نمره قبولی بگیرد. در 60- کیلوگرم احسان بهرامیان با توجه به اردوهایی که حضور داشت خوب کار کرد و فکر می‌کنم با حضور مستمر در اردوها و گوش دادن به صحبت‌های مربیان بتواند جودوکار خوبی شود.

امیر قاسمی‌نژاد هم در 81 کیلوگرم مسابقات خوبی داد ونمره قبولی گرفت و روی او می‌شود در این چنین مسابقات حساب باز کرد.

دبیر فدراسیون جودو همچنین ادامه داد: ما در 90 کیلوگرم پتانسیل‌های زیادی داریم و با توجه به اینکه چند جودوکار خوب در این وزن وجود دارد می‌توان در آینده به این وزن امیدوار بود.

در خصوص وزن 100- کیلوگرم و عملکرد محجوب باید بگویم که چون همه از اوانتظار مدال دارند و تمام فشارها به روی او است وی نتوانست عملکرد خوبی را ارائه کند ولی باز باید مسابقه محجوب را آنالیز کرد و تمریناتش را باید بررسی کنیم تا ببینیم مشکل کجاست ولی در کل او می‌تواند به اوج برسد و خوب باشد چون پتانسیل آن را دارد.

دبیر فدراسیون جودو اظهار داشت: ما دراین مسابقات از 3وزن 60-، 66- و 81- کیلوگرم راضی بودیم و خوب بودند و مخصوصاً در 60 کیلوگرم که مدت‌ها بود خلأ داشتیم، نوید خوبی است و چند جودوکار خوب در این وزن درتیم ملی وجود دارند که می‌توان در آینده روی آن‌ها حساب کرد.

بلوطی در ادامه بیان کرد: یک جودوکار نمی‌تواند همیشه در اوج باشد برای مسابقاتی که انفرادی هستند و رکوردی نیست هزار اتفاق می‌افتد و در یک مسابقه نتیجه‌ای پیش‌بینی می‌کند ولی نتیجه‌ای دیگر در آن مسابقه رقم می‌خورد و ما برای 3وزن در بازی‌های آسیایی حساب باز کرده‌ایم و انتظار نتیجه خوب داریم.

دبیر فدراسیون جودو در پایان خاطرنشان کرد: روند، روند خوبی است به شرطی که با برنامه‌ها پیش برویم و من فکر می‌کنم در بازی‌های آسیایی اینچئون اتفاق خوبی می‌افتد و ما در سبک وزن هم می‌توانیم در بازی‌های آسیایی مدال بگیریم و درکل برای بازی‌های آسیایی، ما یک طلا، یک نقره و یک برنز را پیش‌بینی کرده‌ایم که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: بلوطی ، جودو ، نقره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار