در مسابقات جایزه بزرگ مغولستان محجوب باز هم باخت و شاید دلیل باخت‌های اخیر او فشارهای زیادی باشد که تحمل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابت‌های جایزه بزرگ مغولستان تیم ملی کشورمان که با ترکیب کامل پا در این میدان گذاشته بود با شکست و حذف نمایندگان سبک وزن کار خود را آغاز کرد.

در وزن منفی 81 کیلوگرم نوبت به امیر قاسمی‌نژاد رسید تا با برد و باخت‌هایی که داشت به گروه بازنده‌ها رفت و در گروه شانس مجدد توانست به مدال برنز دست پیدا کند؛ پس از آن نوبت به سنگین وزن‌ها رسید تا خودی نشان دهند ولی در منفی 90 کیلوگرم قاسم احمدی و سعید مرادی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا نوبت به جواد محجوب برسد؛ تمام امید ایران به این وزن و حضور محجوب در آن بود که او نیز علی‌رغم انتظار همه پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل جودوکاری از کره جنوبی باخت و او هم با جایزه بزرگ مغولستان خداحافظی کرد تا امید همه اهالی جودو را ناامید کند. او که به هر میدانی وارد می‌شود همه از او انتظار مدال دارند شاید همین فشارها دلیل نتیجه‌گیری ضعیف محجوب در چند مسابقه اخیرش بوده است.

پس از محجوب در وزن 100+ کیلوگرم آخرین نماینده ایران هم به روی تاتامی رفت و با یک برد و یک باخت از دور رقابت‌ها کنار رفت تا تیم ملی جودو کشورمان با تک مدال برنز امیر قاسمی‌نژاد و مقام پنجمی احسان بهرامیان با مغولستان خداحافظی کند و پایان تلخ برای جودو ایران در الانباتور ثبت شود.

این دوره از رقابت‌ها از سوی مسابقات کسب امتیاز ورودی المپیک است که با حضور 282 جودوکار از 27 کشور جهان در مغولستان در حال برگزاری است و عصر امروز یکشنبه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار