نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر کشور گفت: عزل و نصب‌های سیاسی و سلیقه‌ای و حذف نیروهای کارآمد و ارزشی به نفع کشور نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سیدباقر حسینی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز یکشنبه 15 تیر مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو گفت: متأسفانه مشکل کم آبی شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان در دمای 58 درجه و همراه با طوفان‌های شن و ماسه همچنان باقی است که درخواست تدبیر را دارد.
 
وی در ادامه در تذکر به وزیر کشور اظهار داشت: جناب رحمانی فضلی عزل و نصب‌های صرفا سیاسی و سلیقه‌ای و حذف نیروهای کارآمد و ارزشی به نفع کشور نیست لذا خواستار توقف فوری چنین عزل و نصب‌هایی هستیم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی در تذکری دیگر به وزیر کشور افزود: به خاطر بی‌تفاوتی مسئولین ذی ربط در وزارت کشور نسبت به اعمال خلاف شئونات اسلامی و خلاف شرع روزه‌خوارانی که در ملاء عام روزه‌خواری می‌کنند خواستار رسیدگی به این موضوع هستند.
 
نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند ادامه داد: جناب آقای رئیس جمهور مردم سیستان هنوز چشم امید به تدبیر شما دارند و امیدوارند خواسته‌های آنها در خصوص منطقه آزاد تجاری و احیای سازمان عمران سیستان تحقق یابد.
 
وی در پایان خطاب به وزیر کار گفت: به دلیل عدم ارائه لایحه اصلاح قانون حمایت از حقوق معلولان از وزیر کار خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به این موضوع هستند.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: عزل ، خواستار ، شرع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار