رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه برنامه های فرهنگی شهرداری تهران گفت: برنامه های فرهنگی شهرداری نه تنها به برنامه مساجد آسب نمی زند بلکه سبب نشاط در ماه مبارک رمضان می شود .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام عبدالقیم ناصحی با بیان اینکه عمدتا در ماه مبارک رمضان برنامه های مساجد شب ها برگزار می شود، اظهار کرد:بهتر است برنامه های فرهنگی رمضان بعد از ساعت برپایی نماز باشد تا مساجد خالی نشود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: طی تدبیری امسال با مدیران مراکز و مساجد هماهنگی شده است تا با توجه به کوتاه بودن ساعت افطار و برپایی نماز، تا جایی که امکان پذیر است برنامه های مذهبی به قبل از زمان اذان مغرب و عشاء انتقال یابد.

وی افزود: توصیه کرده ایم اجرای برنامه های مذهبی به بعداز برپایی نماز ظهر و عصر منتقل شود و یا این برنامه ها یک ساعت قبل از افطار برگزار شده و با اذان مغرب و عشاء پایان یابد تا بدین ترتیب برای روزه داران هم فرصت ایجاد شود در کنار خانواده از برنامه های فرهنگی شهر استفاده کنند .

حجت اسلام ناصحی تصریح کرد: در تمام کشورهای اسلامی ماه مبارک رمضان ویژگی خاصی دارد به طوری که حال و هوای شهرها با رمضان تغییر می کند و فصل حضور مردم در برنامه های شاد و مفرح است. شهرداری تهران نیز تلاش کرده است برنامه های فرهنگی موجب نشاط معنوی شهر شود و فضای ماه مبارک رمضان با توجه به قرار گرفتن در تابستان برای شهروندان حال و هوای خاصی داشته باشد .

وی افزود: هیچ یک از برنامه های فرهنگی مدیریت شهری در ماه مبارک رمضان دور از شوونات مذهبی نیست و مدیران  در هر سطحی نسبت به برپایی برنامه های با نشاط معنوی حساسیت دارند و بر این موضوع نظارت کاملی صورت می گیرد .
برچسب ها: برنامه ، فرهنگی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار