مدیر پایگاه انتقال خون استان زنجان از مراجعه 7 هزار و 134 نفر طی 3 ماه نخست سال جاری به این پایگاه خبر داد و گفت: از این تعداد 5 هزار و 595 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سیامک اسدی در زنجان با اشاره به اینکه پایگاه انتقال خون زنجان ذخایر خوبی دارد، اظهار کرد: مراجعه‌کنندگان این پایگاه نیازمندان را فراموش نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: پایگاه انتقال خون زنجان در ماه رمضان بعد از افطار هم اقدام به خونگیری می‌کند.

مدیر پایگاه انتقال خون استان زنجان با بیان اینکه مشکلی در تامین نیازهای مراکز درمانی به لحاظ خون و فرآورده‌های آن وجود ندارد، تصریح کرد: تعداد اهدا کنندگان خون در زنجان همواره اندکی بیشتر از نیاز خود استان بوده است.

این مسئول ادامه داد: تولید خون و فرآورده‌های آن در زنجان بالاتر از مصرف آن بوده است؛ از این رو مازاد این تولیدات به استان‌های دیگر ارسال می‌شود.

اسدی از تامین تجهیزات ساختمان جدید انتقال خون زنجان خبر داد و افزود: سعی شده است تا این ساختمان به مدرن‌ترین تجهیزات موجود مجهز شود.

وی از مراجعه 7 هزار و 134 نفر طی سه ماه نخست سال جاری به پایگاه انتقال خون خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد 5 هزار و 595 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

مدیر پایگاه انتقال خون استان زنجان تاکید کرد: 54 درصد از اهداکنندگان خون پایگاه انتقال خون استان اهدا کننده مستمر محسوب می‌شوند.

این مسئول با تاکید مجدد بر عدم وجود مشکل برای تامین نیازها و فرآورده‌های خونی مراکز درمانی استان زنجان طی سه ماه گذشته گفت: طی این مدت 700 واحد گلبول قرمز متراکم به استان‌های دیگر ارسال شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، انتقال خون ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.