نماینده مردم شهر بابک گفت:‌ گروه‌های تکفیری زاییده بی‌رحمی صهیونیست، آدم کشی آمریکایی، روباه صفتی انگلیس و ساده اندیشی و برده صفتی سران برخی کشورهای عربی‌اند که با فضل خدای متعال و همدلی شیعه و سنی نابود خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه 15 اظهار داشت: یکی از دردهای عمیق جهان اسلام گروه تکفیری است که نه تنها هیچ آشنایی با اسلام ندارند بلکه بویی از انسانیت هم نبرده‌اند.
 
وی ادامه داد: این گروه با اعمال وحشیانه به وضوح مشخص است که زاییده بی‌رحمی صهیونیست، آدم کشی آمریکایی، روباه صفتی انگلیس و ساده اندیشی و برده صفتی سران برخی کشورهای عربی است که با فضل خدای متعال و همدلی شیعه و سنی با نابودی مواجه خواهد شد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: به داد استان تشنه کرمان برسید که اگر از همین الان اقدامی نشود سه سال دیگر با فاجعه انسانی و تشنگی استان مواجه خواهید بود و آن زمان زمانی است که دیگر کاری از کار پیش نخواهد رفت.  
 
نماینده مردم شهر بابک خطاب به رئیس‌جمهور ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور مستحضرید که در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جنابعالی کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون ماده 215 است که مصوبات طرح‌های وزارتخانه‌ها را بررسی و در نهایت تایید و مردود می‌نماید.  
 
وی ادامه داد: متاسفانه بنده از اوایل سال 91 دو مورد را پیگیری نمودم که علی‌رغم تایید این موارد از سوی وزارتخانه‌های مربوطه و تایید آن‌ها مبنی بر اجرای این دو طرح متاسفانه تاکنون از این سد مستحکم عبور نکردم لذا استدعا دارم هر چه سریعتر یا این کمیسیون منحل شود یا کارشناسان خبره‌تری در آن مشغول به کار شوند.  
 
عضو کمیسیون صنعت و معدن اظهار داشت: دو شهرستان شهر بابک از 24 ساعت تنها دو ساعت آب آشامیدنی دارند، آقای رئیس‌جمهور آیا اگر مسئولینی که امروز تصمیم‌گیر هستند خانواده‌های خودشان در این شهرها بودند همین گونه تصمیم می‌گرفتند.
 
فتاحی افزود: جاده شهر بابک به رفسنجان در حال حاضر 160 کیلومتر است و دو سال است که این موضوع پیگیری می‌شود که این جاده به 80 کیلیومتر تقلیل پیدا کند که باز هم متاسفانه کمیسیون ماده 215 کوتاهی می‌کند.  
 
نماینده مردم شهر بابک در ادامه در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کارخانه ذوب مس خاتون آباد از بدو احداث با مشکل مواجه بوده و فیلترینگی که بر روی آن نصب شده متعلق به کارخانجات سیمان است که آلایندگی فراوانی ایجاد کرده، دام‌های عشایر و کشاورزی مردم را از بین برده و حتی این آلایندگی در حال سرایت به انسان است.
 
وی تصریح کرد: براین اساس دادگاه 13 میلیارد تومان خسارت تعیین کرده است که متاسفانه هیچ یک از این خسارت‌ها پرداخت نشده است. 

عضو کمیسیون صنعت و معدن خطاب به وزیر نفت اظهار داشت: وزیر نفت دستور دادند که گازکشی به دو شهر شهرستان شهر بابک انجام شود ولی متاسفانه شرکت ملی گاز هیچ اقدامی نمی‌کند و این در حالی است که وزیر نفت و مسئولین مربوطه می‌گویند ما روستاها را ساماندهی می‌کنیم و جای سوال اینجاست که شمایی که شهر 1200 یا 1400 خانوار را گازرسانی نکردید چه طور می‌گویید در حال ساماندهی روستاها هستید.
 
فتاحی در ادامه خطاب به وزیر بهداشت اظهار داشت: تنها بیمارستان شهر بابک از داشتن پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی محروم است که خواهشمند بررسی هستم.
 
وی در پایان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نیز اظهار داشت: به علت جلوگیری از خروج دام از شهرستان، دام‌های عشایر روی دست آن‌ها مانده و اگر آن‌ها موفق به فروش دام خود نشوند پولی برای تهیه علوفه سال بعد دام خود ندارد.
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: فتاحی ، نطق ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار