مدیرکل سابق بهزیستی ایلام با حکم معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور به عنوان «رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان بهزیستی کشور» منصوب شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ همایون هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور در حکمی «صادق رستمی» را به این سمت برگزید.
رستمی از نیروهای استان ایلام است که پیشتر در سال های 85 تا 92 به مدت هفت سال سکان مدیریت اداره کل بهزیستی استان ایلام را در دست داشت.
آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دبیرخانه شورای ملی سالمندان صبح چهارشنبه گذشته با حضور رییس حوزه ریاست بهزیستی کشور و مدیران ستادی این دستگاه حمایتی در تهران برگزار شد.
شورای ملی سالمندان به هدف فراهم کردن امکان تداوم حضور سالمند در جامعه، تاکید بر حفظ موقعیت و جایگاه سالمند در خانواده، تامین حداقل نیازهای اساسی سالمندان نیازمند در کشور، تاکید بر حفظ احترام شان و حرمت سالمند و فراهم کردن امکان مشارکت مردم، انجمن ها و موسسه های غیردولتی راه اندازی و فعال شده است.
سیاستگذاری برای تامین سلامت و رفاه سالمندان کشور، تصویب برنامه های مربوط به سالمندان در دستگاه های اجرایی و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی برای سازماندهی امور سالمندان و اجرای برنامه های مصوب شورا از وظایف شورای ملی سالمندان است./س
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.