رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت:‌ دولت در کنار دو وظیفه‌ای که به آن اشاره شد نقش مشوق برای بهتر برگزار شدن اینگونه جشن‌ها را نیز دارد و به همین دلیل امسال در بودجه رقم خوبی برای این موضوع پیش‌بینی شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "محمد نهاوندیان" شب گذشته در حاشیه بیست و ششمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد گفت: من حداقل 3 بار تاکنون به صورت شخصی در این جشن‌ها شرکت کرده‌ام.

وی افزود: سال‌هاست که در جریان این اقدام خوب و خداپسندانه هستم و از تمام خیّرینی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تقدیر می‌کنم.

نهاوندیان تصریح کرد: شرایط خوبی به روی مردم گشوده شده تا وقتی خانواده زندانیان از انجام برخی وظایف خود باز می‌مانند مردم به کمک آنها رفته و دو خانواده را از گرفتاری نجات دهند.

نهاوندیان با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه شکوفایی و طراوت کارهای عبادی است، گفت: از خانواده‌هایی که توانایی کمک به زندانیان را دارند می‌خواهیم تا در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: البته در همین حال دولت وظیفه دارد به کارهای ریشه‌ای بپردازد و ساختارهای اقتصاد کشور را بهبود بخشیده و در جهت توسعه رشد پایدار قدم بردارد.

وی افزود: دولت در کنار دو وظیفه‌ای که به آن اشاره شد نقش مشوق برای بهتر برگزار شدن اینگونه جشن‌ها را نیز دارد و به همین دلیل امسال در بودجه رقم خوبی برای این موضوع پیش‌بینی شد.

نهاوندیان تصریح کرد: از 40 میلیارد تومان بودجه‌ای که در دولت برای این موضوع به تصویب رسیده است در 3 ماهه اول حدود 5.2 میلیارد تومان پرداخت شده است که امیدواریم تا پایان سال مابقی آن نیز پرداخت شود.

رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: به جرأت می‌توان گفت که اینگونه اقدامات خداپسندانه در نزد خدا از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هم یک زندانی آزاد می‌شود و هم خانواده او از گزند بسیاری از مشکلات حفظ و مصون می‌ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار