همزمان با آغاز عملیات بزرگ نیروهای مسلح و داوطلب مردمی برای پاکسازی مرکز استان صلاح الدین از وجود تروریست‌ها بیش از 330 تروریست در حملات هوایی و زمینی نیروهای عراقی در استانهای صلاح الدین و الانبار و دیاله به هلاکت رسیدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه همزمان با آغاز عملیات بزرگ نیروهای مسلح و داوطلب مردمی برای پاکسازی مرکز استان صلاح الدین از وجود تروریستها که در این عملیات بیش از 250 هزار نفر حضور دارند ، بیش از 330 تروریست در حملات هوایی و زمینی نیروهای عراقی در استانهای صلاح الدین و الانبار و دیاله به هلاکت رسیدند و 100 دستگاه خودروی مسلح آنها نیز منهدم شد.

شبکه تلویزیونی سوریه با اعلام این خبر افزود: یک منبع مسئول عراقی نیز فاش کرد بیشتر تروریستهای عضو گروهک دولت  اسلامی عراق و شام (داعش) به علت تنگ شدن عرصه بر آنها از استان صلاح الدین به سمت شمال و غرب گریخته اند و آنها پیش از فرار خانه‌ها و جاده‌ها را مین‌گذاری کرده اند. 

تروریستها همچنین تصاویری را از تخریب و انهدام شماری از مزارها و مقبره‌ها در استان نینوا منتشر کردند.

"نادیه عبیدی" خبرنگار شبکه سوریه در بغداد در گزارشی گفت: همزمان با آغاز عملیات بزرگ پاکسازی مرکز استان صلاح الدین عراق با نام " گرفتن زمین" که در آن 250 هزار نیروی مسلح و داوطلب مردمی حضور دارند جنگنده ها و بالگردهای جنگی و هواپیماهای بدون خلبان عراقی به مواضع تروریست های داعش و نقشبندی و هسته‌های جنایتکار در تکریت، شروین منصوریه، قائم ،بیجی ،البوجواری وصقلاویه به شدت حمله کردند که به هلاکت 264تروریست از جمله "ابوناصر" مسئول داعش در منصوریه ، "ابو محمد تونسی" مسئول داعش در منطقه البوکمال سوریه ، "ابو حذیفه تونسی" مسئول نظامی داعش در بیجی و "ابو نصر مغربی" مسئول تک تیراندازان در داعش و انهدام 60 موضع و مخفیگاه تروریستها و 83 دستگاه خودروی مسلح آنها منجر شد.

"حسن خلاصی" عضو مجلس نمایندگان عراق گفت:" انتظار داریم که به خواست خدا در روزهای آینده همه مناطقی که به کنترل این باندهای تروریستی در آمده است آزاد شود. این تروریستها همچنان در حال فساد و قتل و تروریسم در سوریه و عراق هستند. ما و سوریه درد مشترکی داریم و به خواست پیروزی ما نیز مشترک خواهد بودو ملتهای دو کشور نابود خواهند شد."

در استان دیاله نیز نیروهای امنیتی توانستند منطقه شوهان را به طور کامل از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند و 70 تروریست را بکشند و 17خودروی مسلح آنها را نیز منهدم کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۵ تير ۱۳۹۳
مرگ بر داعش
آخرین اخبار