معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: زنجان جزء پنج استان برتر در اجرای «پروژه مهر» در کشور است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علی‌الله عسگری اظهار داشت: «پروژه مهر» همزمان با سراسر کشور در استان زنجان در حال اجرا است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه سه ستاد مربوطه برای این موضوع در استان زنجان تشکیل شده است، تصریح کرد: ستاد استان، منطقه و مدرسه سه ستادی است که به منظور استقبال از ماه مهر در حال فعالیت است.

این مسئول با بیان اینکه در هر یک از این ستادها کمیته‌های برای اجرای طرح پروژه مهر در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: هر کدام از این کمیته‌ها وظایفی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه جلسات مربوطه برای اجرای پروژه مهر در استان زنجان در حال برگزاری است، تاکید کرد: فعالیت‌ها و عملکرد این ستاد در دهه سوم شهریور ماه توسط وزارتخانه ارزیابی خواهد شد.

عسگری با بیان اینکه ارزیابی‌های انجام شده در سال گذشته استان زنجان جزء پنج استان برتر در زمینه اجرای این طرح بوده است، اعلام کرد: امتیاز استان زنجان در این ارزیابی 99.3 درصد بوده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت‌های این ستاد در قالب سه مولفه انجام‌ می‌شود، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان، معلمان و فضای فیزیکی مدارس سه مولفه مورد توجه در این ستادها است.

این مسئول با بیان اینکه باید دانش‌آموزان در مدارس ثبت‌نام شوند، اضافه کرد:  وضعیت دانش‌آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی در خرداد ماه نشده‌اند و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان باید تا پیش از مهر ماه مشخص شود.

وی نقل و انتقال معلمان را از دیگر برنامه‌های این پروژه خواند و اظهار کرد: در استان با مشکل کمبود معلم مواجه نیستیم.

عسگری با بیان اینکه در همه مقاطع معلم وجود دارد، تاکید کرد: رویکرد آموزش و پرورش استان زنجان تخصصی کردن معلمان در همه مقاطع تحصیلی است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، مهر ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.