فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از زمين‌گيري دو نفر قاچاقچي مسلح، توقيف يك دستگاه خودرو و كشف و ضبط بيش از يك تن مواد مخدر در محور خاش به زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ سردار "رهام‌بخش حبيبي" گفت: مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه با اقدامات دقيق اطلاعاتي و بهره‌گيري از منابع خبري، در پي آگاهي از قصد يك باند مواد مخدر براي انتقال محموله خود به مركز استان، اين موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان ادامه داد: مأمورين بلافاصله با آمادگي و تجهيزات كامل به صورت نامحسوس در محورهاي احتمالي تردد قاچاقچيان حضور يافته و با هوشياري كامل به پوشش منطقه پرداختند و سرانجام توانستند خودرو پژو 405 قاچاقچيان را شناسايي كنند.
 
وي اضافه كرد: سوداگران مرگ كه خود را در تنگنا و محاصره نيروهاي عملياتي مرزباني مي‌ديدند، با پاشيدن بنزين بر روي محموله مواد مخدر اقدام به آتش زدن خودرو نمودند و بدين ترتيب خودرو طعمه حريق شد و در اين ميان يكي از قاچاقچيان دچار حريق گرديد و ديگري از صحنه جرم اقدام به فرار كرد.
 
سردار حبيبي در ادامه بيان داشت: با اقدام سريع مأمورين مرزباني استان  قاچاقچي كه طعمه حريق شده بود نجات يافت و متهم ديگر نيز با هوشياري مرزداران در حين فرار از صحنه دستگير شد.
 
اين مقام مسئول با تأكيد بر عزم جدي مرزداران در برخورد با متجاوزين، قاچاقچيان و كساني كه سلامت جامعه را به خطر مي‌اندازند خاطر نشان كرد: در اين عمليات بيش از يك تن مواد مخدر دچار حريق گرديد و پس از گذشت 20دقيقه با حضور گروه آتش‌نشاني، آتش خاموش شد و در نهايت پس از خارج نمودن ضايعات مواد مخدر، مقدار 384 كيلو و 130 گرم مواد مخدر نيم سوخته از نوع ترياك و هروئين به همراه مقاديري سلاح و مهمات كشف و ضبط گرديد.
 
فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان در پايان ضمن تقدير و تشكر از مرزنشينان غيور استان به دليل همكاري خوب اطلاعاتي با مرزدارن گفت: استكبار جهاني در سالهاي اخير با تمام توان تلاش مي‌كند با توسعه شبكه‌هاي مافيايي مواد مخدر در كشورهاي هدف از جمله ايران، جوانان مارا به تباهي بكشاند لذا حفظ هوشياري آحاد مختلف مردم و افزايش مراقبت فرزندان بسيار ضروري به نظر مي‌رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آفا
۱۵:۴۲ ۱۵ تير ۱۳۹۳
اینا رو نباید نجات داد بعد از بازجویی های لازم و در بازسازی صحنه دستگیری باید آنها را هلاک کرد
آخرین اخبار