ابوالحسن داوودی کارگردان "زادبوم" از توقیف و مکانیزه شدن بلیت‌های سینما می‌گوید.

 ابوالحسن داوودی رئيس شوراي صنفي نمايش و کارگردان سینما در خصوص الکترونیکی شدن بلیت‌های سینما به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه مکانیزه شدن بلیت‌های سینما در راستای سهولت مردم برای تهیه بلیت است که این برنامه می‌تواند رویکرد مناسبی در گیشه‌های بلیت فروشی به همراه داشته باشد.

وی افزود: این بلیت‌ها برای افرادی که به صورت مستمر از سینما استفاده می‌کنند تخفیفات بسیار خوبی را شامل می‌شود که می‌تواند این حرکت هم در جذب و هم درسهولت ورود مخاطبان به سینما تأثیرات بسزایی داشته باشد.
 
داوودی همچنین در خصوص نیم بهاء شدن بلیت‌های سینما درماه مبارک رمضان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان به دلیل اضافه شدن سانس‌های فوق العاده، مخاطبان بیشتر از پیش می‌توانند به سینما مراجعه کنند و زمان بهتری را برای دیدن فیلم‌های مورد علاقه‌اش اختصاص دهند و تجربه نشان داده که اجرای این نوع برنامه‌ها فروش بالای فیلم‌ها را به همراه داشته است.
 
وی در پایان در خصوص وضعیت اکران "زادبوم" تصریح کرد: فیلم سینمایی "زادبوم" رفع توقیف شده و در پاییز آن را به نمایش در خواهیم آورد.
 
اين كارگردان در خصوص حذف شدن بخشی از فیلم خاطر نشان کرد: جمله‌ای کوتاه، از فیلم حذف شده که مسئولان آن را دلیل توقیف چندساله فیلم دانستند که متأسفانه پس از گذشت سال‌ها از ساخت فیلم و ممانعت از اکران، دلیل توقیف "زادبوم" را اعلام کردند.

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار