جلالی:

خواهان برنامه‌ریزی جامع مدون توسعه فوتبال کشور هستیم/آلمان شایسته قهرمانی است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک تیم ملی برنامه‌ منظمی و مدونی نداشت و من خواهان برنامه جامع مدون توسعه ‌فوتبال کشور هستیم.

مجید جلالی در خصوص عملکرد تیم ملی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه عملکرد تیم ملی در 3 بازی جام جهانی ضعیف بوده است و چیزی برای گفتن نداریم. بی‌‌برنامگی عامل اصلی ضعف تیم ما بوده است و 4 سال پیش مشخص نکردیم که به چه چیزی می‌خواهیم برسیم.

جلالی گفت: من خواهان برنامه جامع و مدون توسعه و پیشرفت فوتبال کشورمان هستم که از سوی متولیان باید ارائه گردد که ظاهرا چنین برنامه‌ای موجود نیست.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد ابقا یا عدم بقا کی‌روش هم اذعان کرد: من مخالف ماندن یا نماندن وی نیستم فقط از همین حال اعلام کنم که 4 سال دیگر چه چیزی از فوتبال می‌خواهیم یا به کجا یا به چی باید برسیم.

وی در مورد بازیهای دیشب اظهار کرد: ‌به نظر من آلمان شایسته قهرمانی است و برد در این دیدار حق آنها بود و برزیل هم از شرایط میزبانی به بهترین نحو استفاده کرد.

جلالی خاطر نشان کرد: ‌پارامترهای در نشست امروز درنظر گرفته شده است که با ابلاغ بیانیه‌ در راستای هدف خود که جهت بخشی به کنترل احسات و هیجانات مردم است برسد که این هدف در راستای تصمیم‌های درست مسئولان فوتبالی در جهت اتخاذ تصمیمات درست فوتبالی برای فوتبال کشورمان است که امیدوارم به هدف خود دسترسی پیدا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار