عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با یادآوری سفر تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به استان لرستان، گفت: در جلسه هفته جاری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان این استان، تصمیمات و طرح‌هایی که در جلسه مشترک نمایندگان خانه ملت و مسئولان استان لرستان گرفته‌ شد، جمع بندی خواهد شد.

"عباس قائید رحمت" نماینده مردم درود و ازنا و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با یادآوری سفر تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی دو ماه اخیر برای بررسی وضعیت و مسائل استان لرستان، گفت: جمعی از نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اردیبهشت‌ماه سال جاری برای بررسی وضعیت مشکلات و مسائل، به این استان سفر کردند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک نمایندگان با مسئولان استانی در شورای اداری استان لرستان در جریان این سفر، تصریح کرد: در این نشست مشترک تصمیماتی در رابطه با مسائل استان اتخاذ و قرار شد تا این تصمیمات در آینده نزدیک نهایی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس در جلسه هفته جاری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان این استان، تصمیمات و طرح‌هایی که در جلسه مشترک نمایندگان خانه ملت و مسئولان استان لرستان گرفته‌ شد را جمع بندی می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار