مهاجم تیم ملی گفت: با نایمخن قرار داد دارم و هر تصمیمی با شگاه برایم بگیرد باید بپذیرم .هر چند خیلی دوست دارم در لیگ برترهلند بازی کنم.

عليرضا جهانبخش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: موضوع پیشنهاد چلسی و منچستر شایعه است و اصلا چنین چیز هایی نیست. من هم این اخبار را در روزنامه ها خواندم با این حال از چند تیم هلندی پیشنهاداتی به باشگاه نایمخن آمده که زیاد هم در جریانش نیستم و اصلا نمی دانم لیگ برتری است یا دسته اولی. در هر حال اگر پیشنهاد خوبی باشد فکر نمی کنم جلوی پیشرفت مرا بگیرند.

وی با اشاره به بازی های تیم ملی در جام جهانی ادامه داد: از عملکرد تیم ملی راضی بودم. واکنش مردم هم نشان می دهد با وجود اینکه نتیجه نگرفتیم اما همه راضی بودند. در بازی با بوسنی هم اگر گل اول را نمي‌خورديم راحت بازي مي‌کرديم ولي بد آوردیم

وی افزود: تیممان در بازی با آرژانتین فوق العاده بود. آنها فکر می کردند بازی راحتی مقابل ما دارند اما برعکس ،تحت فشار قرار گرفتند و به شدت عصبی بودند آنها بعد بازی هم دست بردارنبودند و حتی بحث هایی هم شد.

جهانبخش در مورد کی روش گفت: ماندن یا رفتن سر مربی دست من نیست. با این حال امیدوارم تصمیمی که میگیرند به نفع تیم ملی باشد. عملکرد تیم ما در جام جهانی فوتبال ما را به دنیا نشان داد از این رو امید وارم بهترین تصمیم گرفته شود تا به سود پیشرفت حرکت کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار